گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7503

06 اردیبهشت 1403 10:13

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده جدید بسیج دانشجویی گلستان معرفی شد

آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان گلستان صبح امروز با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان برگزار شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری فارس ، آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید بسیج دانشجویی سپاه نینوا استان گلستان با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی گرگان در حال برگزاری است.

در این مراسم از زحمات « علیرضا طاهری‌زاده» قدردانی شد و « جواد فرامرزی» به عنوان فرمانده جدید ناحیه بسیج دانشجویی سپاه نینوا استان گلستان معرفی شد.

13970821000307 Test PhotoI

13970821000305 Test PhotoI

فرمانده سابق ناحیه بسیج دانشجویی گلستان نیز در همایش دانشجویی رسالت دانشجو و دانشگاه در دهه پنجم انقلاب اسلامی و در مراسم تکریم خود گفت: مسؤول کسی است که هر لحظه خود را در معرض پاسخگویی می‌بیند.
علیرضا طاهری‌زاده اظهار کرد: مسؤول یعنی شرمنده 240 هزار شهید نشویم و افتخار می‌کنم که در این کشور مسؤول بودم.

13970821000303 Test PhotoI

13970821000312 Test PhotoH

فرمانده سابق ناحیه بسیج دانشجویی گلستان با بیان اینکه زمانی که حاکمیت اسلام و ولایت فقیه نبود دشمنان بخش‌هایی از ایران را از کشورمان جدا کردند، افزود: دشمن با این تصور که دوباره می‌تواند به خاک ایران دست‌درازی کند به ایران حمله کرد اما این بار ملت ایران با ایمان به خداوند و تبعیت از ولی فقیه اجازه ندادند دشمن حتی وجبی از خاک وطن را تصاحب کند.
طاهری‌زاده گفت: هیچ‌گاه در مسؤولیت خود کوتاهی نکردم و همیشه سعی کردم هنگام تحویل مسؤولیت در برابر خداوند و خون شهدا پاسخگو باشم.
وی با اشاره به بایدهای ناحیه بسیج دانشجویی افزود: سپاه نینوا گلستان از فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی و دانشجویان حمایت کافی را داشته باشد.
فرمانده جدید بسیج دانشجویی استان گلستان نیز در مراسم معارفه خود اظهار کرد: از حسن اعتماد فرمانده سپاه نینوا گلستان که این مسؤولیت را به بنده سپردند قدردانی می‌کنم.
جواد فرامرزی گفت: دست نیاز را برای کمک همه‌جانبه به سوی همه دراز می‌کنم تا این مسؤولیت سنگین را به خوبی به سرانجام برسانم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو