شناسه: 9229

09 فروردین 1403 18:48

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: ارائه برنامه‌های علمی،اقتصادی برای رفع مشکلات مردم ازسوی داوطلبان ریاست جمهوری لازمه انتخابات

 امام جمعه گنبدکاووس گفت که لازمه مشارکت بالای مردم در انتخابات ۲۸ خرداد امسال، ارائه برنامه‌های عملی و منطقی برای رفع مشکلات کشور بالاخص در حوزه اقتصادی است که داوطلبان احراز صلاحیت شده باید به آن اهتمام ویژه داشته و از دادن وعده‌های غیرعملی پرهیز نمایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه   حجت الاسلام محمود ترابی درخطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته مردم گنبدکاووس گفت : مردم اگر ببینند که برنامه‌های داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب و مسیر انقلاب است  و به رفع مشکلات جامعه به ویژه معیشت و اقتصاد و بزرگتر شدن سفره آنها کمک می‌کند، بدون توجه به جناح و گروه سیاسی، در پای صندوق‌های اخذ رای حضوری بالایی خواهند داشت.

وی افزود: برخی ها گمان می‌کنند که مشارکت بالای مردم صرفا با زیرسوال بردن نظام و خطوط قرمز و زیرساخت‌های آن به دست آید که این تصور سخت در اشتباه است و قطعا چنین افرادی خیرخواه و دلسوز مردم نیستند.

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: روی کار آمدن رییس جمهور و مدیران قوی که با فساد، رانت و مافیاهای اقتصادی بشدت برخورد کنند از مطالبات مهم مردم است و اگر آنها چنین ویژگی‌هایی را در داوطلبان و برنامه‌های آنها مشاهده کنند، حضوری گسترده در انتخابات خواهند داشت.

وی با استناد به برخی سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری درجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیچ آدم عاقلی نمی‌تواند در خانه بنشیند و در انتخابات که اثر آن تا چند سال آینده بر کشور باقی خواهد ماند، شرکت نکند.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست به توصیه‌های مقام معظم رهبری بویژه سفرهای استانی و با مردم بودن و نیز تلاش برای رفع مشکلات مردم توجه و عمل نمایند.

وی گفت: همان‌گونه که رهبری انقلاب فرمودند، عملکرد مجلس انقلابی یازدهم برخلاف سخنان برخی‌ها که می‌گویند که این مجلس کاری نکرده، بسیار خوب بوده و این رویه باید همچنان با قدرت ادامه یابد.

حجت الاسلام ترابی همچنین به انتخابات سوریه و رای ۹۵ درصدی مردم این کشور به بشار اسد اشاره کرد و گفت: انتخاب مجدد بشار اسد با رای بالای مردم یک پیروزی فوق العاده، روشن و امید بخش برای محور مقاومت و پیامی برای همه مخالفان و دشمنان این کشور اسلامی است که سال‌هاست آنرا درگیر جنگ کردند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو