شناسه: 9232

05 اردیبهشت 1403 07:09

دیدگاه: 6

ارسال توسط:

دکتر کریمی قدوسی: غرب در حال از دست دادن ذخایر نفوذ خوداست/دولتی می خواهیم با برنامه های اجرایی و با پشتوانه ملی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی : ، ما دولتی می خواهیم که با برنامه های اجرایی و با پشتوانه ملی انتخاب شود و حضور حد اکثری مردم مطمنا مشتی محکم بردهان دشمنان است .

دکتر جواد کریمی قدوسی،  در جمع دانشجویان نخبه بسیجی گنبد کاووس  با حضور روسای دانشگاه ها و مسئولین بسیج دانشجویی استان گلستان با موضوع انتخابات 1400و حضور حداکثری مردم با رعایت دستور عمل های بهداشتی برگزار شد بیان کرد : غرب در حال از دست دادن ذخایر خود در ایران است این ذخایر مانند نفت و گاز این ها نیست این ذخایر دخایر نفوذ و افراد خائن در کشور است که با حضور مردم در این انتخابات ، دشمنان ما از دست می دهند غرب باید بدانند ما این ذخایر را نابود می کنیم ودر این انخابات حضور پرشوری خواهیم داشت این انقلاب با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد .

وی افزود ما دولتی می خواهیم که با برنامه های اجرایی و با پشتوانه ملی انتخاب شود و حضور حد اکثری مردم مطمنا مشتی محکم بردهان دشمنان و نابودی دخایر نفوذ در کشور است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت : مبانی وحدت در این انتخابات قوی است عامه مردم بدوم آن تعصب های ویژه ، بجز عده ای که به صورت های حذبی رای می دهند ، با حضور پر شور در این انتخابات تاثیر گزاری بالایی دارند ،این انقلاب عظیم است و ما با تمام قوا پای این انقلاب هستیم .

IMG 9754
IMG 9754
IMG 9754
IMG 9754
IMG 9754
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
پیر خرابات
19 مهر 1400

دیگر رادکانا را نخواهم خواند. بسیار بی ادبانه و سخیف مینویسد.ارکان انقلاب را نادیده میگیرد.و جوگیر تازه به دوران رسیده هاست.

javad
19 مهر 1400

واقعا متاسفم من این رسانه را خیلی با منطق و با سواد سیاسی می دانستم . این شخصیت که شما درباره ایشان صحبت می کنید مطمئن باشید با اجازه رهبری وارد میدان شده است . واقعا متاسفم برایتان.امیدوارم نظر کل مجموعه تان این نباشد.

ندا
19 مهر 1400

با این تفسیر که کردید؟هرکس طرف هاشمی باشه اراذل و اوباشه دیگه؟؟خیلی بده خیلی بده شما سخنان آقا رو گوش نمی دید؟ درمورد یک کاندیدا اینطوری مطلب میزنین؟ اگر ایشان استوانه نظام نبودن مگر امام (ره) در فرمایشات متعدد نگفتند هاشمی نبود نظام نبود؟مگر مقام معظم رهبری نگفتند هیچ کس برای من هاشمی نمی شود؟ اگر نظر رهبری به ایشان نبود ایشان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نبودند؟در نظر خود دراین سایت بیندیشید.

hesam
19 مهر 1400

چقدر بی تقوایید شما. اگر در همراهی با شما عده ای بیایند ارازل استیجاری نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حسين
19 مهر 1400

دوست محترم ندا وقتي دوستان گرمابه و گلستان حضرت آقا وضعيت سن ايشان را براي پذيرفتن رياست جمهوري وداشتن نظرات منفي و انتقادات اجتماعي... از ايشان ويا دليل آورده اند كه با امدن ايشان سلامت جسمي ايشان به خطر مي افتد..را دليل آورده اندد ويابا پيشينه ايشان نامه سرگشاده به رهبري درجريان فتنه ،سكوت در جريان فتنه ،جبهه گيري خانم ايشان با جريان فتنه كه صدا و سيما آن را پخش كرده اند ومردم را به كف خيابان خواندند،غيره ...طبيعي است كه رهبر معظم انقلاب براي پيشبرد اهداف انقلاب از همه دعوت بعمل مي آورند ولي شنونده بايد عاقلانه رفتار نمايد . خوب طبيعي است دراين ميان طرفداراني از نوع آنچه در سايت انعكاس داده شده است نظراتي بدهند .بايد مطلع باشيد كه ما بعنوان يك رسانه انعكاس خبر مي دهيم ودر اين بازار هاشمي هم جزو يكي از 680نماينده lي مي باشد كه شركت كرده اند توسعه مي كنم لطفا به سايت عصر ايران وقلم آقاي شريعتمداري سردبير روزنامه كيهان سري بزنيد ويا حداقل تيتر خبر را ملاحظه نماييد.باتشكر

مهدی عارف خانی
19 مهر 1400

با سلام... دوستان ارجمند این دلیل بر این نیست که چون علی اکبرهاشمی سمتی در کشور دارن انسان با کرامتی هستن... میدونید بصیرت یعنی چی؟ یعنی همون شمری که سر از تن حسین ابن علی(ع) جدا کرد همان جانباز جنگ صفّین بود... در این سایت گفته نشده که هرکس طرفداره رفسنجانی هستش ارازل هست اما باید دید حامیان این شخص چه طور اشخاصی هستن و باید به اکثریت نگاه کرد... مگر همین هاشمی رفسنجانی نبود که به اتفاق سیدحسن خمینی و... دیداری با رهبر در سال88 داشتن و خواستار برگزاری دوباره انتخابات شدند این عمل یعنی چی ..یعنی نادیده گرفتن حرف حضرت آقا سخن بسیار اما برید مطالعه کنید بعد تصمیم بگیرید ممنونم

آرشیو