شناسه: 9233

30 فروردین 1403 20:07

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

تضمین‌ منافع و امنیت ملی کشور با مشارکت حداکثری در انتخابات/ انتخابات حداکثری تغییر و تحول بزرگی را در کشور ایجاد خواهد کرد

فرماندهی ناحیه بسیج سپاه گنبد  گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان نظام و تضمین منافع و امنیت ملی کشور می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه رمضانعلی قاسم‌پور بیان کرد : ما در آستانه جابجایی قدرت و انتخابات در کشور هستیم، برگزاری انتخابات حداکثری تغییر و تحول بزرگی را در کشور ایجاد خواهد کرد.

وی تصریح کرد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را یکی از مهمترین رویدادهای تاریخی و تاثیرگذار در سرنوشت کشور دانست و گفت: رییس جمهور وظایف گسترده و وسیعی بعهده دارد و از اختیارات متعددی برخوردار است.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس بر حضور و مشارکت حداکثری لایه‌های مختلف جامعه در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و افزود : مردم باید رییس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی و در تراز ایران کهن و در خور شان ملت ایران انتخاب کنند.

وی ادامه داد: تغییر سرنوشت هیچ قومی امکانپذیر نیست مگر اینکه آن قوم خودشان اراده کنند و تغییر ایجاد کنند.

قاسم پور با اشاره به نقش و جایگاه رییس جمهور در اداره اوضاع نابسامان کشور اظهارکرد: رییس جمهور منتخب مردم باید فردی انقلابی باشد و در جهت منظومه فکری انقلاب، ارزش‌های اخلاقی انقلابی را پیاده کند، مدافع حقوق مردم و حافظ هویت ملی نظام باشد رئیس جمهور جدید باید توانایی داشته باشد به نحو مطلوبی از ظرفیت‌های شایسته استفاده کند و بستر مناسبی برای تامین مسکت و کار و اشتغال را فراهم کند.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: مردم باید به رئیس جمهوری رای دهند که به بازار آشفته و لحظه‌ای کشور پایان دهد مردم با انتخاب خود به رییس جمهوری کارآمد، لایق و توانمند رای دهند که کشور را از این مشکلات نجات دهد.

سرهنگ قاسم پور با اشاره به اینکه دشمنان نظام امروز با صرف هزینه‌های زیاد و بهره‌گیری از شیوه‌ها و برنامه‌های مختلف و تمرکز در جنگ نرم و تغییر ذهنی مردم درصددند مشارکت مردم دز انتخابات را کم‌رنگ جلوه دهند گفت: رسانه‌های وسایل ارتباط جمعی غرب یاس و نامیدی در کشور را ترویج می‌کنند مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه ماست و هر فردی در جامعه حق یک رای دارد.

انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو