شناسه: 9289

10 فروردین 1403 19:08

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

حیدر آسیابی رییس کل دادگستری گلستان شد

در روز گذشته حیدر آسیابی به عنوان رییس کل دادگستری گلستان با حضور معاون اول دستگاه قضا معارفه شد.در این مراسم رییس کل دادگستری جدید استان ضمن قدردانی از تلاش های پیشین از رویکرد ها و راهبرد های خود خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه؛ روز گذشته جلسه ی معارفه حیدر آسیابی به عنوان رییس کل دادگستری استان با حضور معاون اول دستگاه قضا برگذار شد.

در این مراسم از زحمات شش ساله هاشمیان رییس کل دادگستری سابق قدردانی شد و آسیابی از برنامه های خود برای دستگاه قضا خبرداد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت،مصونیت نمی آورد گفت: نظارت درون و برون دستگاهی تشدید شده و در صورت کشف فساد در برخورد قضائی ملاحظه‌ای نخواهیم کرد.

وی افزود: ضمن تعامل با همه نهادهای حاکمیتی استقلال دستگاه قضائی استان در دستور کار خواهد بود و به فرموده رهبری قاضی در محکمه جز خدا و قانون توافقی نخواهد داشت.

آسیابی،مردمی بودن و تکریم ارباب رجوع را رویکرد اصلی دستگاه قضایی برشمرد و گفت: علاوه بر دیدارهای مردمی در قالب بازدیدهای میدانی تلاش می‌کنیم مردم بدون نیاز به واسطه با دستگاه قضائی ارتباط برقرار کنند.

وی بیان کرد: در احیای حقوق عامه و گسترش آزادی‌های مشروع توجه ویژه ای خواهد شد و کاهش جمعیت کیفری، رفع اطاله دادرسی، دادرسی الکترونیکی جزو راهبردهای اساسی قوه قضائیه در استان خواهد بود.

آسیابی،ریس کل دادگستری جدید گفت: با متجاوزان به جنگل‌ها، اراضی ملی و مخلان نظم و امنیت در گلستان برخورد جدی و قاطع خواهد شد. در برخورد با مجرمان باید به گونه‌ای رفتار شود که آنها خود را در چنگال قانون بدانند.

سپس افزود: در تحقق شعار سال پشتیبانی از تولید و رفع موانع تولید با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نظارتی اهتمام جدی صورت خواهد گرفت.

گفتنی است حیدر آسیابی که از قضات دیوان عالی کشور است پیش از این مامور به خدمت در دفتر ریاست قوه قضاییه بوده است و  دادستانی شیراز و دادستانی سمنان را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو