گروه : اجتماعی /

شناسه: 2579

04 اردیبهشت 1403 18:17

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون هواشناسی گلستان:  مردم شرق استان گلستان دمای زیر صفر را تجربه می‌کنند

معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی گلستان با اشاره به روند سرمای هوا در استان گفت: مردم شرق استان گلستان امشب و فردا دمای زیر صفر درجه را تجربه می‌کنند.

به گزارش قابوس نامه به نقل ازتسنیم، محمدرضا رحمان نیا در گفت وگو با خبرنگارما اظهار داشت: سرما و کاهش محسوس دما سبب شده که شب سردی در انتظار مردم استان گلستان باشد و در برخی مناطق دمای هوا به زیر صفر درجه می‌رسد.

وی تصریح کرد: سامانه بارشی که از دیروز وارد استان گلستان شده تا ساعتی دیگر از استان خارج می‌شود اما امشب شب سردی در استان خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی استان گلستان تاکید کرد: سرمای هوا در مناطق شرقی استان گلستان بین 3 تا 6درجه زیر صفر خواهد بود و در مناطق غربی استان هم دما بین 2 تا 4 درجه کاهش می‌یابد.

رحمان نیا تاکید کرد: سامانه بارشی که از دیشب وارد استان گلستان شده، سبب شده بیش از 22 میلی متر بارش در شهرستان بندرگز و ساسنگ مینودشت باران به ثبت برسد و در ارتفاعات هم بارش خفیف برف را داشته‌ایم.

معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی استان گلستان تاکید کرد: با خارج شدن این سامانه هوای استان تا آخر هفته پایدار خواهد بود و دما هم افزایش می‌یابد.

رحمان‌نیا گفت: این سامانه دوشنبه شب از استان خارج و هوا پایدار می‌شود اما فردا سرما و یخبندان سبب می‌شود که دمای هوای استان بسیار پایین آمده و به نزدیک صفر برسد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو