گروه : اجتماعی /

شناسه: 5226

10 فروردین 1403 04:29

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

دستور عجیب یک مدیر دولتی برای جلوگیری از سفر اربعین

باید منتظر ماند و دید که آیا این دستور از سوی مقامات بالاتری همچون آموزش پرورش استان اصفهان و وزارت آموزش و پرورزش صادر شده یا این مدیر دولتی طی یک نظر و تصمیم شخصی اقدام به چنین کاری کرده است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از راه دانا؛ در آستانه فرارسیدن ایام اربعین حسینی و حضور حماسی و پرشور مردم کشورمان در مراسم راهپیمایی اربعین، یکی از مدیران دولتی در استان اصفهان در اقدامی عجیب به کارکنان و مجموعه های تحت نظر خود دستور داده تا از هرگونه سفر زیارتی در این ایام خودداری نموده و دستور ممنوعیت سفرهای زیارتی را نیز صادر کرده است.

مهدی ابراهیم معاون مدیر کل و مدیر آموزش پرورش نجف آباد در این نامه نوشته: با توجه به سوالات مکرر همکاران به اطلاع می رساند انجام هرگونه مسافرت از جمله سفر خارج از کشور (سفر زیارتی و ...) در خصوص تمامی دانش آموزان و کارکنان آموزشگاه از مدیر و معاون و معلم گرفته تا مربی بهداشت و خدمتگزار در زمان باز بودن مدارس و در طول سال تحصیلی ممنوع بوده و صدور هر گونه مرخصی حتی مرخصی بدون حقوق به این منظور و جایگزین نمودن همکار، فاقد وجاهت قانونی می باشد.

8b9dab85 65e4 4855 af22 5e5d5db5f84d

این اقدام در شرایطی است که این روزها افراد بی شماری از تمام نقاط کشور خود را برای حضور در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی و کربلای معلی آماده می کنند و صدور چنین دستوری عجیب به نظر می رسد.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا این دستور از سوی مقامات بالاتری همچون آموزش پرورش استان اصفهان و وزارت آموزش و پرورزش صادر شده یا این مدیر دولتی طی یک نظر و تصمیم شخصی اقدام به چنین کاری کرده است.

نویسنده :

نظرات
آرشیو