گروه : سیاسی /

شناسه: 3316

29 اسفند 1402 11:14

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس ستاد انتخابات گلستان: ثبت نام 2215 نفر درانتخابات شوراها در استان/  92 نفر ازبانوان ثبت نام کرده اند

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: در 3 روز نخست ثبت‌نام نامزدها در انتخابات شوراهای شهر و روستا، 2215 نفر در استان گلستان ثبت‌نام کردند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما ؛ علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان اظهارکرد: سومین روز ثبت نام داوطبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد و در روز جاری662 نفر ثبت نام کردند.

وی افزود: در دو روز نخست 1570 نفر ثبت نام کرده بودند و تا این لحظه مجموعا 2215 نفر جهت شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان ثبت نام کرده اند.

طهماسبی تصریح کرد: در مجموع تا این لحظه به تفکیک حوزه شهری و روستایی در حوزه شهری 422 نفر مرد و 41 نفر زن و در حوزه روستای نیز 1701 مرد و 51 نز ثبت نام کرده اند .

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به اینکه این ثبت نام در سطح فرمانداری ها و بخشداری های تابعه استان صورت گرفته، گفت: یک‌هزار و 625 صندوق انتخاباتی در استان گلستان برای انتخابات شهر و روستا و ریاست جمهوری تدارک دیده شده است.

وی افزود : 839 روستا و 30 شهر در انتخابات شورا شرکت خواهند کرد و  107 روستا زیر 100 نفر  در استان گلستان جمعیت دارند و انتخابات شورا در این روستاها انجام نخواهد شد اما انتخابات ریاست جمهوری را در این روستاها خواهیم داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان یادآور شد: ممکن است در برخی روستاها تعداد داوطلبان به حد نصاب نرسد و اگر این چنین شود در آن روستاها انتخابات شوراها را نخواهیم داشت.

وی گفت: در دوره گذشته انتخابات مردم استان گلستان 80.39 درصد در انتخابات مشارکت داشتند و استان گلستان از این حیث رتبه نخست کشور را بدست آورده بود.

گفتنی است ؛دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو