گروه : ورزشی /

شناسه: 3322

29 اسفند 1402 09:48

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی 2018؛ قطر - ایران؛ صلابت ایرانی در مقابل کینه توزی قطری
تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 امشب در دوحه به مصاف قطر می رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قابوس نامه  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دور برگشت دیدارهای انتخابی جام جهانی برای کشورمان با دیدار مقابل قطر آغاز می شود. این بازی ساعت 20:30 در ورزشگاه 15 هزار نفری جاسم بن حمد برگزار می شود.
 
در جدول رده بندی ایران ۱۱ امتیازی در صدر قرار دارد اما دو تیم کره جنوبی و ازبکستان با ۱۰ و ۹ امتیاز در نزدیکی ایران به سر می برند. از طرفی قطر که شروع بسیار ضعیفی در این رقابتها داشت با تغییر مربی و آمدن فوساتی جان تازه‌ای گرفته و برای سوم شدن و حضور در بازی پلی آف تلاش می کند.
 
 در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آسیا ۱۲ تیم در دو گروه ۶ تیمی قرار دارند. در گروه A آسیا ایران، قطر، چین، سوریه، کره جنوبی و ازبکستان باهم رقابت دارند و در گروه دیگر ژاپن، امارات، تایلند، عراق، عربستان و استرالیا دیده می شوند.
 
روز سه شنبه تمامی نفرات تیم از جمله لژونرها به تیم اضافه شدند و به این ترتیب کارلوس کی روش تمامی بازیکنان دعوت شده به تیم را در اختیار دارد. تیم تحت هدایت کارلوس کی روش تنها تیمی در مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا محسوب می شود که هنوز دروازه اش باز نشده است.
 
 
 
در آخرین بازی 2 تیم اتفاقات حاشیه ای رخ داد و درگیری شدید بین بازیکنان و مربیان هر 2 تیم رخ داد که منجر به محرومیت های سنگین برای مربیان و بازیکنان 2 تیم شد.
 
ایران در صورت شکست ممکن است تا رده سوم سقوط کند و در صورت پیروزی می تواند فاصله خود را در صدر جدول بیشتر کند.
 
 غایب بزرگ تیم کی روش در این بازی کاپیتان اشکان دژاگه محسوب می شود که به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست داده است.
 
همچنین لیو کوک مان هنگ‌کنگی داور، این بازی خواهد بود.
 
ترکیب احتمالی ایران در بازی با قطر به شرح زیر است:
 
علیرضا بیرانوند، پژمان منتظری، سیدجلال حسینی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، وحید امیری، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون
 
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو