گروه : ورزشی /

شناسه: 4310

10 فروردین 1403 09:15

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

پیروانی بهترین انتخاب برای تیم امید بود  درخشان‌مهر: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به المپیک صعود کنیم

مدافع تیم فوتبال امید می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش به کمک کادرفنی تمام تلاش‌شان را خواهند کرد تا این تیم به المپیک صعود کند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از میزان، مهران درخشان‌مهر که برای حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی زیر 23 سال آسیا به تیم امید دعوت شده در حاشیه نخستین تمرین این تیم اظهار داشت: اردویی که آغاز شده، با بازیکنان همان تیم جوانان است. باید ببینیم آقای پیروانی چه برنامه‌ای دارد تا تمرینات را آغاز کنیم.

وی در خصوص انتخاب امیرحسین پیروانی به عنوان سرمربی تیم امید، گفت: پیروانی تاکتیک خاص خودش را دارد و به لحاظ علمی سطح بالایی دارد و به نظرم بهترین انتخاب بود.

مدافع تیم امید درباره اینکه این تیم مدت‌هاست به المپیک صعود نکرده و به نظر او و هم تیمی‌هایش می‌توانند به این افتخار برسند، خاطرنشان کرد: ما و کادرفنی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. ببینیم خدا چه می‌خواهد.

درخشان‌مهر در خصوص بازی‌های انتخابی قهرمانی زیر 23 سال آسیا که از 28 تیرماه در قرقیزستان آغاز می‌شود، گفت: از این مسابقات اطلاع ندارم. باید ببینیم کادرفنی چه می‌گوید.

وی درباره علت غیبت 10 بازیکن در اولین اردو اظهار داشت: نمی‌دانم چرا برخی تیم‌ها به بازیکنان خود اجازه نداده‌اند. باشگاه‌های آنها اجازه ندادند و در این خصوص پیروانی تصمیم می‌گیرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو