گروه : اجتماعی /

شناسه: 2883

10 فروردین 1403 02:23

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

ائمه جمه اهل سنت و شیعه گنبدکاووس: ظهور انقلاب اسلامی بی حکمت نیست

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: دشمنان انقلاب می خواستند تا انقلاب از خیابانهای پایتخت خارج نشود، امروز نور انقلاب  در کل دنیا ساطع شده است.

به گزارش قابوس نامه، عبدالباسط نوریزاد با بیان اینکه خداوند در قرآن به مومنان وعده نصرت را داده است، گفت: عزت و نصرت به شرطی محقق می شود که دین خدا را یاری کنیم و وظیفه ما است تا دین و حاکمیت اسلامی را مورد نصرت قرار دهیم.
وی با بیان اینکه  انقلاب اسلامی  با ظهور خود تمامی دنیا را در حیران و تعجب قرار داد، افزود: امروز روز به روز انقلاب اسلامی ثابت تر و متسحکم تر شده و در منطقه بروز کرده است و این در حالی است که دشمنان سعی کردند تا این انقلاب از خیابان های پایتخت بیرون نرود.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در ادامه هدف کفار را ممانعت از خروج انقلاب اسلامی از مرزها دانست و افزود: دین اسلام طبق آنچه خداوند اراده کرده است به تمام جهان ساطع می شود و امروز شاهد هستیم که انقلاب اسلامی دنیا را فرا گرفته است و قطعا پدید آمدن آن بی حکمت نیست.
آخوند نوریزاد با اشاره به اینکه مهمترین اقدام در وضعیت کنونی شفافیت سازی و تبیین نفوذ دشمنان در جهت حرکت های دشمنان است، اظهار کرد: خداوند در یک برهه زمانی به افراد فرصت می دهد تا تلاش خود را در جهت خدمت به دین انجام دهند.
آخوند نوریزاد با بیان اینکه در گنبدکاووس برادران شیعه و سنی با هم دیگر زندگی می کنند، تصریح کرد: این از نعمات انقلاب اسلامی است که امروز ما در کنار همدیگر بدون هیچ گونه سوء تفاهم و بدبینی زندگی می کنیم، امروز حجت الاسلام ترابی به عنوان پدر معنوی شهرستان و فرماندار ویژه به عنوان مسئول اجرایی در راس شهرستان قرار دارند.
QABOOS 3
وی خطاب به مسئولین استانی گفت: تا آنجا که می توانید و قانون به شما اجازه می دهد، این شهرستان را حمایت کنید، مردم اینجا یک پارچه، با صفا و صمیمت کنارهم هستند.
امام جمعه گنبدکاووس نیز با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما از مبانی امام(ره) انحرافی نداشته است، گفت: عدالت اجتماعی همیشه شعار اول انقلاب و امروز است و دشمنان نمی توانند رفتار استکبار ستیزی ما را تحمل کنند.
حجت الاسلام محمود ترابی در ادامه به امدادهای غیبی الهی پشت سر انقلاب اشاره کرد و افزود: این انقلاب بهار برآمده از باطن عالم  است که دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده.
QABOOS 4
وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین فعالیت های عمرانی در شهر گنبدکاووس که باید با همکاری شهرداری و دولت انجام گیرد، احداث کمربندی است که باعث کاهش ترافیک سنگین و برطرف شدن خیابانها می شود.
امام جمعه گنبدکاووس در ادامه افزود: ایجاد کمربندی شهرستان و حتی یک طرفه کردن خیابان ها باعث  خروج از فشار ترافیکی از داخل می شود.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو