گروه : اجتماعی /

شناسه: 3575

09 فروردین 1403 15:37

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مسئول نمایندگی یگان 60 زرهی عمار یاسر: به برکت مجاهدات های شهدا، دشمنان جرات نزدیک شدن به کشور را ندارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان 60 زرهی عمار یاسر نیروی زمینی سپاه گفت:شهدا به ما عزت و آبرو دادند، آنها باعث شدند دشمن قدرت نزدیک شدن به انقلاب را نداشته باشد و این رزمندگان ما هستند که در آن سوی مرزها دشمنان را نگه داشتند.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام حسن اکبرنژاد با بیان اینکه شهادت مقام عالی معنوی است که نصیب هر فردی نمی شود، افزود: همه خوبان عالم از خداوند طلب شهادت کردند و شهادت پاداش مجاهدان است.

وی در ادامه عزت و منزلت شهید را بدون شمارش دانست و گفت: شهدا تمام هستی و جان خود را در راه خدا دادند، آنها قدر عمر خود را دانستند و عزت ابدی برای خود خریدند.

حجت الاسلام اکبرنژاد با بیان اینکه شهدا برای آرمانهای کشور جان دادند، گفت: شهید با هیچ کس جز خدا معامله نکرده است و فقط برای رضای خدا جان می دهد، همه عزت من و شما امروز مربوط به شهداست، آنهایی ه به اباعبدالله اقتدا کردند و از کربلا درس گرفتند.

qaboos18 8

وی در ادامه افزود: شهادت اجر و مزد مردان بزرگ الهی است و تمامی خوبان عالم از خدا طلب شهادت می کردند.

مراسم استقبال از این شهید مدافع حرم که بسیجیان گنبدکاووس بود، در محل گلزار شهدای گمنام گنبدکاووس با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد و تشییع پیکر پاک وی نیز ساعت 10 صبح از مقابل بیمارستان طالقانی گنبدکاووس به سمت گلزار شهیدان امامزاده یحیی بن زید(ع) این شهر برگزار و به خاک سپرده می شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو