گروه : اجتماعی /

شناسه: 3632

10 فروردین 1403 01:16

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده یگان 60 زرهی عمار یاسر گنبدکاووس: اسلام ستیزی هدف اصلی دشمنان/ راه و مسیر شهدای مدافع حرم خاموش شدنی نیست

فرمانده یگان 60 زرهی عمار یاسر گنبدکاووس گفت: دشمنان از شرق تا غرب برای اسلام ستیزی کمر همت بسته اند ولی آنها بدانند که  راه و مسیر شهدای مدافع حرم که دلدادگان به راه و مکتب حضرت زینب(س) هستند، خاموش نخواهد شد.

به گزارش قابوس نامه، سرهنگ عباس حسيني با بیان این مطلب در یادواره شهدای مدافع حرم در گنبدکاووس،  شهدای مدافع حرم را دلدادگان به راه و مکتب حضرت زینب(س) دانست و افزود:شهدا احتیاج به چیزی ندارد زیرا عند ربهم یرزقون هستند و این ما خاکیان هستیم که حال افلاکیان را درک نکرده ایم.
وی با اشاره به اینکه امروز هدف اصلی استکبار، اسلام ستیزی است، افزود: تمام دشمنان از شرق تا غرب کمر همت بسته اند تا با اندیشه های اسلام مقابله کنند و اجازه ندهند تا ساری و جاری شود.
فرمانده یگان 60 زرهی عمار یاسر مستقر در گنبدکاووس در ادامه به اقدامات آل سعود اشاره کرد و گفت: این کشور خود را ام القراء اسلام نام نهاد، شما کشتارها و خون ریزی های آن را مشاهده می کنید ولی راه شهدایی که در راه مقابله با جریانات اسلام ستیزانه به شهادت می رسند، راهشان هیچ وقت خاموش نخواهد شد.
وی با اشاره به ضرورت پیروی از مسیر ولایت فقیه در ابعاد سیاسی، اجتماعی و تحقق این امر، افزود: برخی سعی دارند فضا را گل آلود کنند و به اسم ولایت تیشه به ریشه آن می زنند و این وظیفه ما است که راه شهدا را ادامه دهیم و پرچمدار این راه باشیم.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو