گروه : اجتماعی /

شناسه: 4064

10 فروردین 1403 04:13

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

 برخورد انتظامی گنبدکاووس با روزه خواری در ملاء عام

فرمانده انتظامی گنبدکاووس می گوید: ماموران انتظامی با افرادی که به هر دلیل درایام ماه مبارک رمضان در ملاء عام اقدام به روزه خواری نمایند، برخورد می کند.

به گزارش قابوس نامه؛ سرهنگ محمود علی فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران انتظامی همچون سال های گذشته و در راستای وظایف سازمانی و هماهنگی با دستگاه قضایی، درصورت مشاهده مظاهر علنی روزه خواری با فرد خاطی برخورد می کنند.
وی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تاکید برضرورت حفظ شئون و ضوابط شرعی این ماه، گفت: شهروندانی که به هر دلیل قادر به روزه گرفتن نیستند، نباید در ملاء عام اقدام به روزه خواری نمایند.
سرهنگ علی فر اضافه کرد: انتظامی با هرگونه هنجارشکنی در ماه مبارک رمضان برخورد و فرد یا افراد خاطی را به دستگاه قضایی معرفی می کند.
وی باتاکید برضرورت رعایت شئون ماه مبارک رمضان ازسوی شهروندان و واحدهای پذیرایی و اغذیه فروشی ها، تصریح کرد: گشت های خودرویی و پیاده انتظامی به دو صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر، پارک ها و تفرجگاه ها فعال است و با متخلفان بدون اغماض برخورد می کند.
رئیس اتاق اصناف گنبدکاووس نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: برای ایام ماه مبارک رمضان و با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی، 40 واحد اغذیه فروشی، رستوران و آشپزخانه در نیمه اول و 40 واحد دیگر برای نیمه دوم این ماه برای خدمات دهی به شهروندان و مسافران مشخص شدند.
عادل همت زاده افزود: این واحدها که بیشتر آن در ورودی و خروجی های شهر واقع اند با توجه به آغاز فصل برداشت محصول غلات درمنطقه و برای رفاه حال مسافران، بیماران و نیز رانندگان و کارگران شاغل در خودروهای برداشت و حمل محصول فعالیت دارند.
وی گفت: تمامی این واحدها با نصب بنر اطلاع رسانی و کشیدن پارچه جلوی واحد صنفی مشخص شدند و فعالیت واحدهای بدون این علائم ممنوع و با متخلف برخورد می شود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو