گروه : اجتماعی /

شناسه: 4636

10 فروردین 1403 00:37

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معتبرترین مدرک دانشگاهی در دانشگاه شمس؛ رشته های موسسه آموزش عالی شمس به 55 رشته رسید

در راستای توسعه رشته های دانشگاهی و رفاه حال جوانان منطقه 5 رشته جدید به رشته های موسسه آموزش عالی شمس گنبد اضافه شد.

به گزارش قابوس نامه، با اضافه شدن این رشته ها که شامل سه رشته در مقطع کارشناسی ارشد و دو رشته در مقطع کارشناسی پیوسته است تعداد رشته های این دانشگاه به 55 مورد رسید.

موسس و رئیس موسسه آموزش عالی شمس با اعلام این خبر تصریح کرد: رشته مدیریت کسب و کار(mba)، حرکات اصلاحی ورزشی و مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی) در مقطع کارشناسی ارشد و دو رشته حقوق و مدیریت بانکی در مقطع کارشناسی پیوسته به رشته های این دانشگاه اضافه شدند.

پروفسور رجبی خاطر نشان کرد: این موسسه آموزش عالی همواره با ایجاد امکانات مختلف آموزشی و رفاهی ویژه دانشجویان در راستای ارتقای سطح آموزش عالی گام برداشته و همه ساله با در نظر گرفتن ظرفیت ها و نیازسنجی های انجام شده اقدام به راه اندازی رشته های جدید در این دانشگاه می کند.

رجبی افزود: اخیرا نیز برای اولین بار و با پیگیری هایی که انجام شده تدریس زبان ترکمنی در این دانشگاه به تصویب رسید و هم اکنون قابل اجراست.

رئیس موسسه آموزش عالی شمس یادآور شد: داوطلبین عزیز که مایل به تحصیل در این موسسه هستند می توانند به آدرس پورتال موسسه به آدرس http://nbshams-gonbad.ac.ir/ مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های 09114172005 و 09114172004 ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو