گروه : اجتماعی /

شناسه: 5093

09 فروردین 1403 21:50

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سرپرست هنگ مرزی اترک گنبدکاووس: طرح "خودیاری" در روستاهای مرزی گنبدکاووس اجرا می‌شود‌

سرپرست هنگ مرزی اترک گنبدکاووس گفت: در دومین روز از هفته نیروی انتظامی طرح "خودیاری" در روستاهای مرزی گنبدکاووس اجرا می‌شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم ؛ محمدرضا سراوانی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در منطقه مرزی داشلی‌برون گنبدکاووس اظهار داشت: در هفته ناجا, هنگ مرزی اترک برنامه‌ها و جلسات زیادی را در منطقه مرزی داشلی‌برون برگزار می‌کند, که بیشترین اهداف ما در برگزاری برنامه‌ها, مشارکت مردم است.

سرپرست هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس افزود: در دومین روز از هفته ناجا طرح خودیاری در 2 روستای مرزی دوزالوم( فدوی) و قیزلر با همکاری نیروی انتظامی, هلال احمر و هنگ مرزی اترک اجرا می‌شود که در این طرح مردمان این 2 روستا و روستاهای اطراف ویزیت رایگان, توزیع دارو رایگان, تست فشارخون و مشاوره انجام می‌شود.

سراوانی تصریح کرد: با توجه به هفته ناجا, مسجد جامع قره‌ماخر که با همکاری خودیاری مردم و هنگ مرزی اترک احداث شده, امروز یکشنبه افتتاح می‌شود.

وی افزود: همچنین در دومین روز هفته ناجا در روستای قره ماخر نشست با طوایف, بزرگان, علما, طلاب و منتفذین بخش مرزی داشلی برون برگزار می‌شود که در این جلسه ظرفیت‌ها, مسائل و مشکلات منطقه مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

سرپرست هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: شعار سال جاری هفته ناجا "امنیت برای همه, مرزبانی برای امنیت" است و تلاش داریم با همکاری مردم خوب و مهربان منطقه مرزی که همانا مرزنشینان بی‌ادعا ما هستند, امنیت پایدار موجود را تقویت کنیم.

سراوانی گفت: همایش پیاده‌روی روستاهای داشلی‌برون نیز از دیگر برنامه‌های این هفته در منطقه مرزی است, اجرای مسابقات تیراندازی به اهداف پراوزی و مسابقه طناب‌کشی در روستای تنگلی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

سرپرست هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: معتقدیم هرگاه در برنامه‌های فرهنگی, اجتماعی مردم با ما همکاری داشتند, کارها سریع‌تر انجام شده و مشارکت مردم به ویژه در مناطق مرزی, در امنیت پایدار منطقه تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو