گروه : سیاسی /

شناسه: 3658

10 فروردین 1403 17:29

دیدگاه: 1

ارسال توسط:

رئیس هیئت بازرسی انتخابات گلستان: رعایت اصل بی طرفی از اولویت ها در بازرسی انتخابات است

رئیس هیئت بازرسی انتخابات گلستان گفت: اولین موضوع از ضرورت های بازرسی انتخابات، رعایت اصل بی طرفی است که این امر توسط همه بازرسان در هیئت های بازرسی رعایت شده و تا به الان موضوعی در این خصوص نبوده است.

به گزارش قابوس نامه، سید ناصر باقری با بیان این مطلب در گنبدکاووس؛ انتخابات را بزرگترین و مهم ترین رویداد سیاسی کشور دانست و افزود: مردم سالاری و دموکراسی به معنای همین انتخابات در کشور به نمایش گذاشته می شود و این انتخابات به خاطر نمایش مردم سالاری، چند وجهی بودن آن و عرضه به جهانیان از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی در ادامه با مهم دانستن اهمیت انتخابات در خارج از کشور و تاثیرگذاری آن، گفت: مقوله انتخابات در خارج از مرزها فضای بین المللی پیدا می کند و اهمیت و حساسیت آن چند برابر می شود و بار وظایف و مسئولیت بازرسی سنگین تر می شود.
باقری با اشاره به اینکه بازرسان انتخاباتی با تیزبینی و هوشمندی، تمام عیار و پررنگ ایفای نقش کنند،‌تصریح کرد: انتخاباتی قانونمند و سالم در کمال امنیت و حضور حداکثری مردم از اهداف بازرسان وهیئت های اجرایی انتخابات است که  همه بایستی برای تحقق آن تلاش کنند.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات گلستان با بیان اینکه تعامل درهم شکننده بیشتر اختلافات است، گفت: اگر موضوع تعامل جدی گرفته نشود، ممکن است در عرصه انتخاباتی یک خودزنی سیاسی شکل بگیرد که خطرناک است.
سید ناصر باقری در ادامه اشاره به خصوصیت های بازرسین انتخاباتی به سعه صدر اشاره کرد و گفت: مطمئنا داشتن سعه صدر باعث خواهد شد تا خروجی رضایت بخشی حاصل و انتخابات باشکوهی برگزار شود.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیکی در 4 شهرستان گلستان، تصریح کرد: شهرهای گنبدکاووس، علی آبادکتول، گرگان و بندرترکمن  انتخابات الکترونیکی را در پیش خواهند داشت و دوره های آموزشی ویژه ای نیز در این راستا برنامه ریزی شده است.
 انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
Haman
19 مهر 1400

خیلیی جالب بود و ایشالا خدا قسمت کنه که سال بعد بتونم این مراسم و از نزدیک ببینم یه جاییی یه پیر غلامی گفته بود که قدیم مردم باورشون نمیشد که روز عاشورا توی دسته جات سینه زنی با کفش راه برن ولی متاسفانه این رسم امسال خیلی کم رنگ بود و باید دوباره سنت های عاشورایی درست و سالم رو احیا کنیم !!

آرشیو