گروه : سیاسی /

شناسه: 3736

09 فروردین 1403 21:10

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل اموال بنیاد مستضعفان گلستان:  ۲۵۰۰ فقره سند واحدهای مسکونی، تجاری و زراعی به مردم شرق گلستان واگذار می‌شود

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان گفت: ۲۵۰۰ فقره اسناد واحدهای مسکونی، تجاری و زراعی به صورت رایگان به مردم شرق استان گلستان واگذار می‌شود.

به گزارشقابوس نامه به نقل از تسنیم، علی شکریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای مرحله‌ای دیگر از طرح محرومیت‎زدایی بنیاد مستضعفان در استان گلستان 2500 فقره سند مالکیت اراضی مسکونی، زراعی و تجاری به مردم تقدیم خواهد شد.

وی افزود: با حضور محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و شماری از مسئوولان استان با اجرای مرحله‎ای دیگر از  طرح محرومیت‎زدایی بنیاد مستضعفان در استان گلستان  2500 فقره سند مالکیت در مراسمی ویژه به مردم اهدا می‎شود.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان تصریح کرد: در این مراسم که  روز چهارشنبه در روستای  آق آباد گنبدکاووس  برگزار می‎شود،  تعداد 14 فقره از اسناد به نیت 14 معصوم  و به صورت نمادین به مردم اهدا خواهد شد.

شکریان گفت: مساحت  املاک واگذار  شده 8 میلیون و 745 هزار و 470 متر مربع  و به ارزش بیش از  328 میلیارد و 311 میلیون ریال است.

وی اظهار کرد: یک‎هزار و 876  فقره از اسناد واگذاری را اسناد مسکونی ، 618 فقره اسناد واگذاری زمین‌های زراعی  و 6  فقره از آنها اسناد واگذاری املاک تجاری است.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان گفت: بنیاد مستضعفان  در سال‎های 94 و 95 نیز در اجرای این طرح محرومیت‎زدایی و با هدف توسعه اقتصادی استان در مجموع 16 هزار و 900 فقره سند مالکیت اراضی مسکونی و زراعی به مردم مناطق محروم شهرهای مختلف استان گلستان و در بین مردم اهل سنت و تشیع واگذار کرده است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو