گروه : سیاسی /

شناسه: 5220

10 فروردین 1403 04:59

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

آمادگی 220 اتوبوس در گلستان برای نقل و انتقال زائران اربعین

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به اقدامات استان برای نقل و انتقال زائران و خادمین اربعین حسینی (ع) اشاره کرد و گفت: برای این کار 220 دستگاه اتوبوس در حال آمادگی هستند.

به گزارش قابوس نامه  ،"قربانعلی روحی" رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: اتوبوس های در نظر گرفته شده موظف به رعایت تمام ملاحظات ایمنی و فنی به همراه برگزاری جلسه آموزشی و توجیهی با همکاری پلیس راه قبل و حین اعزام شده اند و خادمین حسینی (ع) نیز در قالب 5 دستگاه اتوبوس به تعداد 200 نفر از اول آبان ماه به مرز مهران می روند تا بصورت رایگان بخشی از نیازهای زائران را تامین کنند.

به گفته وی، همچنین یک نفر به عنوان نماینده اداره کل به مرز مهران فرستاده خواهد شد تا پاسخگوی ضرورت های تردد و تسهیل شرایط برگشت زائران به استان باشد.

روحی اضافه کرد: برای خدمات دهی بهتر به زائران، تعدادی از همکاران آموزش دیده اداره کل در پایانه های مسافربری گرگان و گنبد از ساعت 7 صبح تا 12 شب از زمان شروع انتقال و برگشت زائران عزیز کشیک هستند.

وی با یادآوری این مساله که پارسال 788 دستگاه اتوبوس از استان به مرزهای مهران، شلمچه و چزابه  بصورت رفت و برگشت اعزام شدند، گفت: زائران اربعین حسینی(ع) برای هر گونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت می توانند با

دفتر نمایندگی اداره کل در پایانه مسافربری گرگان به شماره 32681792 تماس حاصل نمایند.

نویسنده :

نظرات
آرشیو