گروه : مذهبی /

شناسه: 3647

10 فروردین 1403 11:15

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مسئول نمایندگی یگان 60 زرهی عمار یاسر: خون شهید بیداری ایجاد می کند/راه شهدا تبعیت عملی از ولی فقیه است

مسئول نمایندگی یگان 60 زرهی عمار یاسر با اشاره به اینکه راه شهدا تبعیت عملی از ولی فقیه است، گفت: این امنیت امروز ما به برکت خون شهداست و شهدا به ما آموختند که عملا از رهبری تبعیت کنیم.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام حسن اکبرنژاد با بیان این مطلب در یادواره شهدای مدافع حرم در گنبدکاووس، عراق و سوریه را بهانه دشمنان دانست تا به ایران دست پیدا کنند و افزود: رزمندگان ما پشت شهرها و کشورهای خود در دفاع از اسلام مجاهدت می کنند و هستی و جان خود را در راه خدا می دهند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان 60 زرهی عمار یاسر در ادامه با اشاره به مقام والای شهیدان، تصریح کرد:خون شهدا در جامعه ما بیداری ایجاد می کند و باعث تحول در جامعه می شود.
حجت الاسلام اکبرنژاد با بیان اینکه شهدای هستی خود را در طبق اخلاص قرار دادند، گفت: وصیت نامه شهدا این است که پشتیبان ولایت فقیه باشید و شهادت مردم آگاهانه است.
وی با اشاره به اینکه شهید آگاهانه شهید می شود و برای ارزش های خود فی سبیل الله جان خود را می دهد ، تصریح کرد: شهادت یک مقام معنوی است که نصیب بهترین خوبان عالم می شود، ما در کشور مدیون خون شهدا هستیم .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان 60 زرهی عمار یاسر در ادامه خاطره ای از ورود پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی رضا صفرپور به گنبدکاووس بیان کرد وافزود: هنگامی که پیکر مطهر شهید مدافع حرم صفرپور را برای خانواده اش آوردند، پسر او گریه می کرد که همسر شهید گفت: پسرم، پدرت به آرزوی دیرینه خود"شهادت" رسید.
حجت الاسلام اکبرنژاد در ادامه با اشاره به اینکه شهدا برای آرمانهای کشور جان دادند، گفت: شهید با هیچ کس جز خدا معامله نکرده است و فقط برای رضای خدا جان می دهد، همه عزت من و شما امروز مربوط به شهداست، آنهایی ه به اباعبدالله اقتدا کردند و از کربلا درس گرفتند.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو