شناسه: 2380

09 فروردین 1403 16:46

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

چند خیر جدید از موصل آزادی 4 محله دیگر در شرق موصل/ تیراندازی داعش به مردم در حال فرار

همراه با موفقیت‌های چند روز اخیر نیروهای عراقی در داخل شهر موصل، تروریست‌های داعش مردم عادی را سپر خود کرده و به سوی هر کسی که قصد فرار از شهر را داشته باشد، تیراندازی می‌کنند.

به گزارش قابوس نامه، به نقل از فارس؛ نیروهای عراقی امروز در بخش شرقی شهر موصل توانستند منطقه «السکر» را به طور کامل از اشغال تروریست‌های خارج سازند.

بنا به اعلام شبکه السومریه، نیروهای «مبارزه با تروریسم» پرچم عراق را بر بالای ساختمان‌های این منطقه برافراشتند و از سوی دیگر نیروهای عراقی به دانشگاه موصل نزدیک شده‌اند.

همچنین نیروهای عراقی مناطق «فلسطین» و «دومیز» را آزاد کرده‌اند. منطقه «الضباط» که در ساحل دجله قرار دارد نیز به طور کامل پس از 4 روز درگیری به کنترل نیروهای مبارزه با تروریسم در آمد.

موصل در 10 ژانویه2017 / ابعاد اصلی   

یک مقام نظامی به خبرگزاری رویترز گفته است که نیروهای عراقی همجنان به پیشروی ادامه می‌دهند اما این تحرک به علت استفاده داعش از مردم عادی به عنوان سپر، کند و آهسته پیش می‌رود.

بنا به این گزارش، مشکل اصلی در حال حاضر در موصل این است که تروریست‌های داعش در بین مردم عادی پنهان می‌شوند و بنابراین پیشروی با احتیاط و آهسته صورت می‌گیرد و از سوی دیگر هر فردی از افراد غیر نظامی بخواهد از شهر فرار کند مورد اصابت تک تیراندازها یا خمپاره تروریست‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ص

نویسنده :

نظرات
آرشیو