شناسه: 2927

10 فروردین 1403 06:33

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

لیگ قهرمانان آسیا - گروه A الاهلی امارات- استقلال؛ قدرت‌نمایی پسران آبی ایران در آسیا

استقلال ایران در اولین بازی‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میهمان تیم الاهلی امارات است.

به گزارش قابوس نامه، به نقل از فارس تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی مقابل السد قطر در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه باید اولین بازی‌اش را در مرحله گروهی انجام بدهد. اولین حریف استقلال الاهلی امارات است تیمی قدرتمند که فصل گذشته قهرمان شد و در این فصل نیز در رده دوم لیگ امارات است. الاهلی قدرتمند‌ترین خط دفاع لیگ امارات را دارد و در این فصل از 19 مسابقه 41 امتیاز دارد و فقط دو باخت برایش ثبت شده است.

الاهلی امارات  برای فوتبالدوستان ایرانی نامی آشناست باشگاهی که علی کریمی سال‌ها در آن بازی می‌کرده و یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این باشگاه بود.

استقلال ایران هم روزهای سخت ابتدای فصل را پشت سرگذاشت و اکنون تیمی قدرتمند با جوانانی شایسته است. محرومیت نقل و انتقالات استقلال که از سوی فیفا اعمال شد سعادتی اجباری برای آبی‌پوشان به بار آورد. آبی‌پوشان اکنون بدون سرور جبارف و آندرانیک تیموریان تیمی ترسناک و مقتدر شده که هر حریفی از رویارویی با آنها هراس دارند.

تنها مشکل استقلال در این بازی غیبت علیرضا منصوریان سرمربی تیم است که تا دیروز عصر نتوانست همراه تیمش به دوبی برود.

الاهلی فصل گذشته قهرمان لیگ امارات شده و در این تیم بازیکنانی مثل احمد خلیل، ولید عباس، ، عیسی المرزوقی، عبدالعزیز حسین و... حضور دارند. سه بازیکن غیر آسیایی الاهلی نیز از جمله بهترین‌ بازیکنان این تیم محسوب می‌شوند.

استقلال بهمن ماه رویایی را پشت سرگذاشت و با 5 برد متوالی در لیگ برتر خود را به رده سوم لیگ رسانده و اگر برد آبی‌پوشان مقابل السد قطر را هم حساب کنیم شاگردان منصوریان 6 پیروزی درخشان را داشته‌اند و اکنون به دنبال هفتمین برد متوالی‌شان مقابل الاهلی امارات در اول اسفند 95 هستند.

دیدار دو تیم ساعت 19 و 45 دقیقه در امارات برگزار می‌شود.

دیگر دیدار این گروه بین تیم التعاون عربستان و لوکوموتیو تاشکند ساعت 19 و 10 دقیقه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو