گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 2358

10 فروردین 1403 04:02

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی صادر شد؛ پیام تسلیت ائمه جمعه اهل سنت گنبدکاووس

به مناسبت در گذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی ، ائمه جمعه اهل سنت گنبد کاووس با صدور پیامی این ضایعه دردناک را به مقام عظمای رهبری، خانواده ایشان و ملت ایران تسلیت گفتند.

به گزارش قابوس نامه، متن این پیام به شرح زیر است:

       بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

"الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ. أُولَئِكَ عَلَيْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَئِكَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ"

بار دیگر ستاره ای درخشان از آسمان روحانیت مبارز ایران و جهان افول کرد و ملت بزرگ ایران و همه آزادی خواهان جهان را به ماتم نشاند.

حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، روحانی مبارز دوران ستم شاهی، یار دیرین امام و رهبری در دوران انقلاب و ستون خیمه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سالیان پس از پیروزی انقلاب، با رحلت خود بار دیگر جهان را تحت تأثیر شخصیت والای خود قرار داد.

مَا أَصَابَ مِن مُّصِيبَةٍ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ وَمَن يُؤْمِن بِاللَّهِ يَهْدِ قَلْبَهُ

هاشمی به اذن خداوند از میان ما رفت؛ ولی راه هاشمی، خدمات انکارناپذیر هاشمی و آموزه های هاشمی هیچ گاه از حافظه تاریخی ملت بزرگ ایران محو نخواهد شد.

به نیابت از علما، روحانیون و اقشار مختلف مردم مسلمان اهل سنت ترکمن صحرا و شهرستان گنبدکاووس، این ضایعه دردناک را به مقام عظمای رهبری، بیت مکرم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و علاقمندان ایشان صمیمانه تسلیت عرض می نماییم.

از درگاه احدیت برای روح بلند آن فقید متعالی، غفران واسعه الهی مسئلت می نماییم و کلیه بازماندگان و دوستدارانش را به صبر و شکیبایی دعوت می کنیم که خداوند با صابرین است.

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اسْتَعِينُوا بِالصَّبْرِ وَالصَّلَاةِ إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ

ائمه جمعه اهل سنت گنبدکاووس

   حاج آخوند عبدالکریم جاور  

   حاج آخوند عبدالباسط نوری زاد

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو