گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 3320

29 اسفند 1402 08:35

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گنبد؛ ثبت نام 417 نفر تا پایان روز سوم ثبت نام انتخابات شوراها/ 17 نفر از بانوان هستند

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس از ثبت نام 417 داوطلب در انتخابات شوراهای شهرو روستا در دو شهر گنبد، اینچه برون و دو بخش مرکزی و داشلی برون خبر داد.

به گزارش قابوس نامه، عبدالقدیر کریمی در گفتگو با خبرنگار ما با این اعلام این خبر تصریح کرد:در روز سوم ثبت نام 132 نفر در حوزه های انتخاباتی شهر و روستای شهرستان گنبدکاووس نام نویسی کردند، افزود: از این تعداد 20 نفر در شهر گنبدکاووس، 1 نفرثبت نامی شهر اینچه برون ، 32 نفر ثبت نامی برای شورای روستاهای داشلی برون و 79 نفر برای شورای روستاهای بخش مرکزی ثبت نام کرده اند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس در ادامه با تشریح آمارها به تفکیک حوزه های ثبت نامی، مجموع ثبت نامی ها برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان گنبدکاووس را تا پایان روز سوم گفت: از این تعداد 58 نفر مربوط به شهر گنبدکاووس و بیشترین تعداد با 302 ثبت نامی مربوط به روستاهای بخش مرکزی گنبدکاووس هستند، در حوزه روستاهای بخش داشلی برون تا پایان سومین روز ثبت نام 53 نفر و برای شورای شهراینچه برون 4 نفر  ثبت نام کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس در ادامه به داوطلبین توصیه کرد از فرصت استفاده و زودتر به ستاد ثبت نام مراجعه کنند  تا از هر گونه ترافیک روزهای پایانی در سامانه ثبت نام و اخلال در سرعت عمل کاربران جلوگیری شود.


 معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد همچنین افزود:  داوطلبینی که تا کنون برای اخذ  گواهی عدم سوء پیشینیه اقدام نکرده اندنیز  می تواننددر طول مدت قانونی ثبت نام، هر روز از ساعت 9 و نیم تا 12 و نیم به دادگستری و واحد تشخیص هویت در اداره پست شهرستان مراجعه کنند.

گفتنی است 839 روستا و 30 شهر در انتخابات شوراها شرکت می‌کنند که 26 شهر استان گلستان کمتر 50 هزار نفر جمعیت دارند و شورای‎های این شهرها 5 نفر و  3 نفره ایت.
 شهرهای  گنبدکاووس، علی آبادکتول و بندرترکمن نیز بالغ بر 50 هزار نفر جمعیت دارند و شورای‎ این شهرها  7 نفره خواهدبود.
گرگان نیز با بیش از 200 هزار نفر جمعیت  در این دوره از انتخابات 9 نفر عضو شورای اسلامی خواهد داشت.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو