گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 3328

29 اسفند 1402 10:41

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس مطرح کرد: تشرف  93 هزار زائر طی مدت 5 روز به امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس با بیان آخرین آمار از تشرف 93 هزار زائر در مدت 5 روز به امامزاده یحیی بن زید(ع) این شهرستان خبرداد.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام نصرت الله جعفری با بیان این مطلب، افزود:از 28 اسفند ماه 95 تا دوم فروردین ماه سال 96  در کل بقاع متبرکه تحت تابع گنبدکاووس شامل امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس، بقعه ملا علی دانشمند اینچه برون و تکیه حضرت ابوالفضل(ع) واقع در جاده باغلی مرامه  125 هزار زائر حضور یافتند.
وی با بیان اینکه در ایام عید نوروزی امامزاده یحیی بن زید(ع) با استقبال و حضور چشمگیری از زائران جهت زیارت و همچنین اسکان روبرو هستیم، افزود: 23 هزار زائر طی روز سال تحویل در جوار امامزاده یحیی بن زید(ع) حضور داشتند و همچنین در لحظه سال تحویل نیز مراسم باشکوهی نیز در خاطر مردم گنبدکاووس به یادگار باقی ماند.

watermarked IMG 20170113 105718
وی همچنین با اشاره به اینکه در اولین روز فروردین میزان حضور زائران در این امامزاده به آماری تقریبی 19 هزار نفر رسیده است، گفت: در مجموع امامزاده یحیی بن زید(ع) از 28 اسفند ماه تا دوم فروردین ماه سال 96 آمار تقریبی  93 هزار زائر داشته است وخادمین امامزاده یحیی بن زید(ع) با برگزاری برنامه های فرهنگی، خیمه های معرفتی، توزیع برشورها، بسته های متبرک و همچنین اتاق هایی جهت اسکان مسافرین آماده پذیرایی از زائران هستند.
وی در پایان به رشد چشمگیر حضور زائرین و مسافرین در امامزاده یحیی بن زید(ع) اشاره کرد و افزود: در سال 96 گلستان و ایران شاهد برگزاری کنگره عظیم یحیی بن زید(ع) است که این جمعیت فرصت مناسبی برای معرفی  کنگره به مردم می باشد.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو