شناسه: 9812

09 اردیبهشت 1401 08:42

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

استاندار گلستان ؛ گام دوم انقلاب، اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از تمامیت های ارضی و آزادی های انسانی
استاندار گلستان با بیان اینکه آزادی خواهان دنیا جمهوری اسلامی ایران را به عنوان پایگاه واقعی دفاع از حقوق بشر و انسان ها می شناسند، گفت: امروز رژیم صهیونیستی در محاصره جبهه مقاومت قرار دارد و در گام دوم انقلاب اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از تمامیت های ارضی و آزادی های انسانی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه  علی محمد زنگانه در خصوص شرکت در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: آزادی نعمتی ارزشمند است که خداوند به تمامی بندگان خویش عرضه کرده و سلب آزادی و هتک حرمت انسان ها در مبانی دینی و ارزش های اجتماعی مذموم و ناپسند است.

وی افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی اقدامی ارزشمند از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمة الله بوده است.

استاندار گلستان بیان کرد: دفاع از آرمان ملت های مظلوم و پشتیبانی و حمایت از آن ها همواره جزء اصول خدشه ناپذیر جمهوری اسلامی ایران بوده است و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی همواره تاکید بالایی بر آن داشته اند.

زنگانه گفت: خوشبختانه انقلاب اسلامی که دست آورد خون هزاران شهید بوده و هست توانسته است در سراسر جهان پایگاه های قدرتمندی را ایجاد کند و امروز آزادی خواهان دنیا جمهوری اسلامی ایران را به عنوان پایگاه واقعی دفاع از حقوق بشر و انسان ها می شناسند.

وی بیان کرد: بی تردید در گام دوم انقلاب اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از تمامیت های ارضی و آزادی های انسانی در دستور کار قرار دارد.

استاندار گلستان افزود: اینجانب در آستانه روز جهانی قدس از تمامی مردم شریف و قدرشناس استان گلستان دعوت می نمایم تا روز جمعه در راهپیمایی عظیم این روز حضور یابند و با توجه به کثرت واکسیناسیون و ایجاد ایمنی نسبی در سطح جامعه با رعایت پروتکل های بهداشتی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، فریادهای خود را بر سر رژیم غاصب و کودکش صهیونیستی و ایادی منحوس آنها بزنند.

زنگانه گفت: به امید خداوند شاهد آزادی هر چه سریعتر مردم مظلوم فلسطین و تمامی ملت های رنج کشیده و در بند دنیا باشیم و پرچم این انقلاب را به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و تحویل دهیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو