شناسه: 9899

04 مرداد 1401 19:02

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس: امیدآفرینی اردوهای جهادی برای مردم /در دولت انقلابی کار جهادی در اولویت است
معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس در جلسه کمیسیون دانشجویی این شهرستان که با موضوع اردوهای جهادی برگزار شد اظهار داشت: در دولت انقلابی کار جهادی در اولویت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه  رضا اصالتی با بیان نقش اردوهای جهادی در امید آفرینی به مردم افزود: خدمات اردوهای جهادی در روستا و شهر می‌تواند برای مردم امیدآفرین باشد.

وی با اشاره به همراهی فرمانداری، بخشداری و دستگاههای اجرایی با بسیج دانشجویی بر سبکبال بودن جهادگران بسیج دانشجویی در اجرای طرحهای محرومیت زدایی تاکید کرد و گفت: دانشجویان جهادگر با احصا نیازها از کمیته امداد امام(ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌توانند در ساخت پروژه های مسکن محرومان مشارکت کنند.

وی تصریح کرد: به برکت فرهنگ دینی و انقلابی حاکم در کشور، جوانان در امر خدمت‌رسانی به محرومان پیشتاز هستند و از یکدیگر سبقت می‌گیرند و امروز این روحیه ایثار و جهاد در گام دوم انقلاب باید تقویت شود.

رضا ممشلی مسئول دفتر بسیج دانشجویی گنبدکاووس نیز از برگزاری اردوی جهادی در روستاهای محروم شهرستان گنبدکاووس در دور دوم این اعزام ها خبرداد و گفت : پیش از این نیز اردوهای جهادی از دانشگاههای معتبر کشوری برای کار جهادی در شهرستان گنبد گاووس آمده بودند که امیدواریم این روند ادامه یابد.

وی نیز گفت: تحقق عدالت و پیشرفت همه‌جانبه از شعارهای اصلی انقلاب است و گروه‌های جهادی در این راستا حرکتی سریع داشته و در همه میدان‌های خدمت‌رسانی حضوری فعال و البته گمنامانه دارند.

در انتهای جلسه رضا اصالتی  معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس نیر با تاکید بر نقش و اهمیت فعالیت‌های بسیج دانشجویی  و اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست تا در اجرای این پروژه‌ها، بسیج دانشجویی شهرستان را یاری کنند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو