شناسه: 9903

18 مرداد 1401 17:27

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مناطق عملیاتی غرب کشو میزبان کاروان راهیان نور گنبد کاووس
۱۰۰ نفر از مردم گنبدکاووس در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه ،سرهنگ پاسدار قاسم پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گنبدکاووس در حاشیه مراسم اعزام کاروان راهیان نور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص گرامیداشت یاد وخاطره شهدا گفت: راهیان نور از ارزشمندترین و تاثیرگذارترین برنامه های فرهنگی است  و  دفاع مقدس بخش بزرگی از گذشته ارزشمند انقلاب است که توسط شهدای ما به ثمر نشست.

فرمانده سپاه ناحیه بسیج گنبد کاووس  ضمن پاسداشت ایثارگری ها و از خودگذشتگی های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: امروز بیش از پیش نیازمند انس گرفتن با سیره شهدا و معارف بزرگ دفاع مقدس هستیم.

سرهنگ قاسم پور  با اشاره به مدت زمان حضور کاروان در مناطق عملیاتی غرب کشور گفت: این کاروان در مدت چهار روز از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید و از نزدیک با ایثارگری‌ها و جان فشانی‌های شهدا و جانبازان این مرز و بوم آشنا خواهند شد.

 معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در حاشیه مراسم اعزام کاروان راهیان نور گفت  :امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ادامه راه شهدا یکی از مهمترین ارکان زندگی در ایران اسلامی است ؛ بنابراین بازدید از مناطق جنگی ، یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی را بیش از پیش در بین مردم به خصوص نسل جوان زنده نگه می دارد.

وی یادآور شد: اردوهای راهیان نور، اردوهایی عقیدتی و معنوی است و معنای اصلی آن انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های امروزی است که روحیه معنویت، از جان گذشتگی و شجاعت رزمندگان دوران دفاع مقدس را بازگو می‌کند.

مهدی دهرویه اظهار داشت: اردوی راهیان نور یک اقدام ماندگار و بزرگترین اردوی فرهنگی نظام مقدس اسلامی است و نوعی سرمایه‌گذاری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس دارد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو