شناسه: 6451

09 فروردین 1403 14:50

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

۳۲ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در گلستان تعطیل شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: ۳۲ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان گلستان در ایام نوروز تعطیل شدند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از مهر، عبدالرضا فاضل بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تا کنون ۱۴ هزار و ۶۷۲ مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن در ایام نوروز مورد بازدید قرار گرفتند که ۳۴۶ مورد به مراجع قضایی معرفی و ۳۲ مورد تعطیل شدند.

وی افزود: همچنین از ۸۲ داروخانه استان گلستان در ایام تعطیلات نوروزی بازدید به عمل آمده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه تا کنون دو هزار و ۲۵۳ عملیات امدادی توسط اورژانس استان در تعطیلات نوروزی انجام شده است، گفت: از مجموع عملیات اورژانس گلستان در طرح سلامت نوروزی، ۵۳۸ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و هزار و ۶۶۷ ماموریت مربوط به حوادث غیر ترافیکی بوده است.

فاضل افزود: در ایام نوروز ۱۶ بیمارستان دولتی و ۴۷ پایگاه اورژانس در ۱۳ شهرستان گلستان به مردم خدمات رسانی می‌کنند و مذاکراتی با بیمارستان‌های خصوصی استان هم داشتیم تا با ۵۰ درصد توان به مردم و مسافران خدمات رسانی داشته باشند.

وی ادامه داد: بیمارستان‌ها در ۱۳ شهرستان استان گلستان برای درمان بیماران مهیا شده و بخش ترومای بیمارستان شهید مطهری در شرق استان و بیمارستان‌های پنج آذر و صیاد شیرازی در گرگان به مردم خدمات می‌دهند.

وی با بیان اینکه تا کنون ۴۷ هزار و ۳۹۰ نفر در تعطیلات نوروزی به اورژانس‌های مراکز درمانی استان مراجعه کرده‌اند، گفت: از این تعداد ۴۲ هزار و ۶۰۵ نفر به صورت سرپایی درمان و چهار هزار و ۷۸۵ نفر هم بستری شدند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو