شناسه: 6452

31 فروردین 1403 14:18

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رابط فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی گلستان: حمایت از تولیدات داخلی، پاسداری از اقتصاد ملی می باشد

رابط فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی گلستان گفت: ما باید تلاش کنیم تا مصرف کنندهای ایرانی به این باور برسد که خرید کالای ایرانی ، مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است .

به گزارش قابوس نامه، آخوندعبدالجلیل فرهمند مدرس حوزه علمیه و رابط فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی گلستان ضمن تبریک سال نو ،در خصوص شعار سال اظهار کرد: امیدوارم امسال سال خوبی برای کشور و مردم ایران باشد. پیام آگاهانه و با بصیرت مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، واقعا یک پیام هشدار دهنده ،بصیرت افزا و آگاه کننده برای مردم ایران است.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم مردم به خرید کالای خارجی عادت نکنند، باید بی شائبه از کالای داخلی حمایت کنیم. چرا که حمایت از تولیدات داخلی، پاسداری از اقتصاد ملی و تداوم راه اسلام و شهیدان می باشد. این نظام اسلامی با خون شهیدان به ما هدیه شده است.

این روحانی اهل سنت بیان داشت: واقعیت آن است که مصرف کالای خارجی در کشور وجود دارد و به حدی رسیده است که به یک بحران تبدیل شده و برای همین مقام معظم رهبری امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامیدند.

رابط فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی گلستان ادامه داد: آثار و عوارض سوء مصرف کالای خارجی را در همه‌ی جوانب اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور مشاهده می کنیم. این عوارض به حدی رسیده که اعتقادات ما را مورد حمله قرار داده است. به همین خاطر رهبر عزیز ما این موضوع را یک تهدید شدید اعلام کرده و به مسئولین هشدار دادند و مردم را آگاهی بخشیدند، زیرا دسیسه های دشمن همچنان ادامه دارد.

این مدرس حوزه علمیه اهل سنت خاطرنشان کرد: جوانان ما با اعتقادات قوی خود در دفاع مقدس از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردیم، دشمنان که متوجه شدند نمی توانند به روش نظامی بر ما غلبه کنند، سعی در تخریب اعتقادات جوانان کردند و روی به جنگ نرم و جنگ اقتصادی آوردند.

وی افزود: باید از کالای ایرانی حمایت کنیم، اما این حمایت تنها مختص مصرف کننده نیست بلکه تولید کنند هم باید با ارائه کالای با کیفیت برتر و قیمت مناسب مصرف کننده را به استفاده از کالای ایرانی ترغیب کند تا دیگر علاقه ای برای خرید کالای خارجی وجود نداشته باشد.

آخوند فرهمند تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم تا مصرف کنندهای ایرانی به این باور برسد که خرید کالای ایرانی ، مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است ، اما تولید کنندگان باید کالایی مناسب و در شان مردم ایران به آنها ارائه دهند. خرید کالای ایرانی باید به یک افتخار ملی تبدیل شود.

این روحانی اهل سنت ادامه داد: در مبارزه اقتصادی با دشمن باید از همه‌ی ظرفیت های سیاسی، فرهنگی و ... استفاده شود. باید ذهن نوجوانان وجوانان و حتی کودکانمان را با کارهای فرهنگی و تبلیغی برای خرید لباس ایرانی آماده کنیم، زیرا ما در زمانی زندگی می کنیم که کودکان برای پوشیدن لباس ها خود تصمیم می گیرند و باید این موضوع را دید و به ان احترام گذاشت.

رابط فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی گلستان تاکید کرد: خرید کالای خارجی یعنی نابودی فرصتهای شغلی کشور و وقتی شغلی نباشد همه چیز به خطر می افتد.

وی افزود: بیاد داشته باشیم خرید کالای خارجی به کشور ضرر می زند و چند میلیون از جوانان ما را بیکار می کند. زمانی که تعداد بیکاران افزایش یابد، ناهنجاری های اخلاقی افزایش می یابد و این موضوع آرامش و امنیت کشور را به خطر می اندازد. زیرا کشوری که اقتصاد نداشته باشد از هر لحاظ در خطر است.

آخوند فرهمند در ادامه سخنان خود اعلام کرد: ما نباید بگوییم که یک فرد یا گروه خاص مسئول حمایت از کالای ایرانی است، بلکه تک تک ما وظیفه داریم تا در این مبارزه اقتصادی شرکت کنیم.

این مدرس حوزه علمیه اهل سنت ادامه داد: ما در خیلی از موارد تولیدی رتبه برتر هستیم و می توانیم کیفیت کالاهای دیگرمان را هم بالا ببریم و حتی بازارهای خارجی را مانند فروش فرش مان در دست بگیریم.

وی در پایان گفت: بیایید دست در دست هم این ملیت و وحدت را حفظ کنیم تا فردای قیامت شرمنده شهدا نشویم. هر کس باید به نوبه خود به این هشدار رهبری لبیک بگوید. سیاستمداران با کارهای مدیریتی، مردم با خرید کالای ایرانی و تولید کننده ها نیز با بالا بردن کیفیت کالاهایشان.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو