گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 5656

01 اردیبهشت 1403 08:42

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

با پیگیری گروه جهادی انجام شد؛ بازدید رئیس بهزیستی از روستایی با 60 معلول در گنبد

با پیگیری گروه جهادی خواهران بسیج دانشجویی، رئیس بهزیستی گنبدکاووس به همراه کارشناسان این اداره با حضور در روستایی با 60 معلول به بررسی مشکلات این آنان پرداختند.

به گزارش قابوس نامه، گروه جهادی بسیج دانشجویی فاطمة الزهرا که تابستان امسال با حضور در دهستان آق آباد به بررسی مشکلات این روستا پرداختند در طرح مطالبه گری و بررسی های خود از وجود 60 معلول در روستای آق آباد خبردادند.

مسئول این گروه جهادی به خبرنگار ما گفت: طی مکاتباتی که با بهزیتس انجام شد، مقرر شد رئیس و کارشناسان این اداره در این روستا حاضر شوند که روز گذشته این امر محقق شد.

qaboosnameh 1

مرضیه ظهوری با بیان این مطلب افزود: به گفته اهالی اغلب ازدواج های فامیلی دلیل معلولیت است و اکثر معلولان در سن جوانی هستند.

وی ادامه داد: در این دیدار محمدرضا فشایی رئیس اداره بهزیستی گنبد با تعدادی از خانواده های معلولین دیدار داشت و مشکلاتی چون دریافت حقوق مستمری، تسهیلات اشتغال و ساخت مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

qaboosnameh 2

رئیس اداره بهزیستی گنبد همچنین جهت مساعدت در درمان بیماری های صعب العلاج و کمک به خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست با توجه به میزان نیاز آنها و توان بهزیستی قول همکاری داد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو