گروه : اخبار استان /

شناسه: 6933

04 اردیبهشت 1403 14:36

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

راه‌اندازی انجمن "یاوران وقف نظم و امنیت" در گلستان برای نخستین‌بار در کشور

فرمانده انتظامی استان گلستان توسعه امنیت مشارکتی را اولویت پلیس جامعه‌محور در بسط و گسترش امنیت در جامعه عنوان کرد و گفت: انجمن "یاوران وقف نظم و امنیت" از مصادیق توسعه امنیت مشارکتی جامعه برای نخستین بار در کشور راه‌اندازی شده است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم ، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان توسعه امنیت مشارکتی را از ماموریت‌های بسیار مهم پلیس جامعه‌محور اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس تلاش می‌کند با تقویت تعاملات و ایجاد تشکل‌های مردمی زمینه جلب و مشارکت شهروندان در حوزه تامین نظم و امنیت را فراهم کند.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی نیروی انتظامی، خدمت به مردم و جلب رضایت آنان است، گفت: رضایتمندی مردم، ملاک ماموریت‌های نیروی انتظامی است زیرا همراهی و مشارکت شهروندان را در تامین امنیت جامعه به همراه دارد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به راه‌اندازی طرح انجمن‌های "یاوران وقف نظم و امنیت" برای نخستین بار در کشور در استان، گفت: تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در سطح جامعه، هدایت و جهت‌دهی نیات خیرین به سوی ایجاد وقف‌های جدید با نیت نظم و امنیت، از اهداف این طرح به شمار می‌آید.

فرمانده انتظامی استان گلستان بر شناساندن ظرفیت‌های وقف در جامعه تاکید و تصریح کرد: انجمن یاوران وقف نظم و امنیت در واقع تشکل مردم نهادی است که به صورت داوطلبانه و با هدایت و کنترل پلیس و اداره اوقاف و امور خیریه از میان افراد مومن، انقلابی و متدین خیر تشکیل و در زمینه‌های ترویج فرهنگ وقف و تشویق مردم به ایجاد آن در حوزه حفظ نظم و امنیت تلاش می‌کند.

سردار جاویدان با تاکید بر اینکه همه ما در قبال تامین نظم و امنیت جامعه مسئول هستیم، ابراز امیدواری کرد: اجرای این طرح علاوه بر بالا رفتن سطح سلامت روانی و اجتماعی مردم سبب بهره‌مندی آنها در جامعه از آثار و برکات موضوعات مرتبط با برقراری نظم و امنیت در جامعه شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو