گروه : اخبار استان /

شناسه: 7649

10 فروردین 1403 03:30

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

تسهیلات ازدواج تا ۳۰۰ میلیون ریال برای دانشجویان دانشگاه پیام نور گلستان

تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه پیام‌نور استان گلستان و مجمع ازدواج جوانان با هدف ارائه خدمات آسان‌سازی ازدواج به دانشجویان امضاء شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم ، سید بهروز نهضتی رئیس دانشگاه پیام‌نور استان گلستان ظهر امروز در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه پیام نور استان گلستان و مجمع ازدواج جوانان اظهارداشت: دانشگاه پیام نور استان در راستای تسهیل ازدواج دانشجویان اقدام به امضای تفاهم‌نامه با مجمع ازدواج جوانان کرده است.

وی رفع موانع و مشکلات ازدواج دانشجویی، ترویج فرهنگ ازدواج آسان و اسلامی، ایجاد و تقویت فضای مشارکت عمومی و ارتقاء سطح تعاون و همکاری‌های گروهی را از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه اعلام کرد.

نهضتی به برخی تعهدات مطرح شده در این تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: تامین تسهیلات خرید جهیزیه تا سقف 300 میلیون ریال و تامین تسهیلات برگزاری مراسم جشن عقد یا عروسی تا سقف 300 میلیون ریال از جمله این تعهدات است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان افزود: ارائه خدمات آسان‌سازی ازدواج به دانشجویان، ارائه خدمات زیارتی و سیاحتی، برگزاری جشنواره ازدواج گروهی دانشجویی و برگزاری کارگاه‌های آموزش مهارت زندگی از دیگر موضوعاتی است که در این تفاهم‌نامه به آن اشاره شده است.

این تفاهم‌نامه همکاری برای مدت زمان یک‌سال به امضاء رئیس دانشگاه پیام نور استان و محمد علی محمدی نیک، مدیر مجمع ازدواج جوانان گلستان رسید.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو