گروه : اخبار استان /

شناسه: 7694

09 فروردین 1403 22:41

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

با مشارکت بخش خصوصی؛ تامین آب شرب شهرهای گنبد و مینودشت محقق خواهد شد

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان گفت: با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیارد ریالی بخش نخست طرح آبرسانی به شهرها و روستاهای نوار مرزی استان گلستان با هدف تامین آب شرب شهرهای مینودشت و گنبدکاووس آغاز شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم ، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان،داود گیلک اظهارداشت: براساس مطالعات و برنامه‌ریزی به عمل آمده، بخش نخست طرح آبرسانی به شهرها و روستاهای نوار مرزی استان با هدف تامین آب شرب شهرهای مینودشت و گنبدکاووس با استفاده از تسهیلات، در قالب ماده 56 قانون الحاق و مشارکت بخش خصوصی آغاز شد.

وی افزود: کل قرارداد نهایی شده که مجوز اجرای آن از سازمان برنامه‌ریزی کشور اخذ شده به مبلغ اصل و فرع سرمایه گذاری 1000 میلیارد ریالی بوده که در حال اجرا است.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان تصریح کرد: این پروژه مشتمل بر انتقال آب از سد نرماب به تصفیه خانه و سپس، انتقال به شهرهای گنبد و مینودشت توسط خط انتقال به طول 27 کیلومتر است.

گیلک افزود: این طرح جمعیتی بالغ بر 370 هزار نفر برای سال 1415 افق طرح را از آب شرب مطمئن بهره‌مند خواهند ساخت.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان گفت: اسناد بخش‌های باقیمانده طرح نهایی شده و مجوزهای نهایی اخذ و در سال آینده اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو