گروه : اخبار استان /

شناسه: 8048

09 فروردین 1403 19:51

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

آمادگی ۲۰۰۰ مکان مذهبی برای اجرای ویژه برنامه شب‌های قدر در گلستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری ویژه برنامه شب‌های قدر در بیش از ۲ هزار مکان مذهبی استان خبر داد و گفت: اماکن مذهبی در شب قدر علاوه بر برگزاری نماز جماعت نسبت به برگزاری مراسم شب قدر اقدام خواهند کرد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم ، حجت ‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران ماه رمضان را یکی از بهترین ماه‌هایی خوب خدا دانست و اظهار داشت: این ماه دارای نعمت های بسیار زیادی است که شب قدر یکی از نعمت‌های بزرگ این ماه محسوب می‌شود و دارای ویژگی‌های بسیاری است و این شب برابر هزار ماه فضیلت دارد.

وی با اشاره به اینکه پاداش ‌نیکوکاران در شب قدر به هزار برابر خواهد رسید، گفت: به تعبیر قرآن کریم عبادت در این شب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و افراد آن را باید یک فرصت بدانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان شب قدر را شب انتخاب و شب استثنایی برشمرد و گفت: شب قدر انتخاب شد تا انسان به یک درجه عالیه دست پیدا کند. شب قدر شب نزول قرآن و شب تجمیع قداست‌ها است.

وی افزود: شب قدر، شب نزول قرآن شب رحمت و مغفرت، شب استجابت دعاست، امید است همه ما بتوانیم از شب قدر به ‌اندازه کافی بهره ببریم.

بیش از 1000 مبلغ و روحانی در گلستان مشغول تبیین دین هستند

ولی نژاد از برگزاری ویژه برنامه شب‌های قدر در بیش از 2 هزار مکان مذهبی استان خبر داد و اظهار کرد: اماکن مذهبی در شب قدر علاوه بر برگزاری نماز جماعت نسبت به برگزاری مراسم شب قدر اقدام خواهند کرد.

وی یادآور شد: قرائت جوشن کبیر، تلاوت قرآن و قرآن به سر گرفتن ازجمله آداب مرسوم در شب قدر است که همه اماکن مذهبی به آن خواهند پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: طبق اعلام آمادگی هیئت های مذهبی استان در روز شهادت حضرت علی (ع) شاهد دسته‌روی باشکوهی در همه شهرستان‌های استان خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیش از هزار مبلغ و روحانی در استان مشغول تبیین دین هستند که برخی از این روحانی ها در دو یا سه مکان مذهبی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو