گروه : اجتماعی /

شناسه: 1053

06 اردیبهشت 1403 11:49

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

جعفری: برگزاری کنسرت در هفته دفاع شایسته نیست انتقاد مسئول بسیج رسانه گلستان به برگزاری کنسرت در هفته دفاع مقدس

مسئول بسیج رسانه گلستان افزود: متولیان امر فرهنگی باید جلوی برگزاری این کنسرت ها را بگیرند و نباید اجازه دهند احساسات مردم و خانواده شهداء جریحه دار شود .

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما؛ علی حمد جعفری مسئول بسیج رسانه استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما اظهارکرد : در این حال و هوا که در ایام دفاع مقدس قرار داریم شایسته نیست که در شهر دارالمومنین گرگان نیست که کنسرت هایی که سابقه مناسبی ندارند برگزار شود .

وی ادامه داد : قطعا ما مخالف شادی مردم نیستیم و داشتن جامعه ای شاداب و با امید و انگیزه آرزوی ماست ، اما حرمت شکنی که به تبع این برگزاری کنسرت ها ممکن است ایجاد شود دغدغه ایجاد کرده است.

مسئول بسیج رسانه گلستان با اشاره به اینکه شهر گرگان شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است ، گفت: علاوه بر شهادت شهدای 5 آذر کوچه پس کوچه های این شهر شاهد به شهادت رسیدن جمع زیادی از شهداست که خون آنها در این کوچه ها ریخته شده است .

وی با بیان اینکه در ایام دفاع مقدس و این حال و هوا درست نیست که با سوء استفاده از اسم شادی بخواهد این حرکت ها در جامعه شکل بگیرد، افزود: متولیان امر فرهنگی باید جلوی برگزاری این کنسرت ها را بگیرند و نباید اجازه دهند احساسات مردم و خانواده شهداء جریحه دار شود .

جعفری در ادامه اذعان داشت : در این زمان که ما درگیر جنگ فرهنگی هستیم و رزمندگان مدافع حرم ما در حال مبارزه ، جانبازی و ایثار گری اند نباید برای آنها و هم چنین در داخل دغدغه ایجاد شود .

وی با اشاره به اینکه جشن ها می تواند متناسب با ایام و زمان خودش و همچنین نگهداشتن حریم ها برگزار شود و مانعی ندارد ، تصریح کرد : در شرایطی که در همین ایام یادواره شهدای منا را داشتیم و در حال حاضر در ایام هفته دفاع مقدس هستیم ، قطعا زمانی که حرمت نگهداشته نشود دل خانواده شهدا ، رزمندگان و جانبازان به درد خواهد آمد .

مسئول بسیج رسانه گلستان گفت: مشکلات فرهنگی ما امسال این حرکت های نامناسب و مشکلاتی که بعد از آن ایجاد می شود است و از متولیان امر و مسئولین فرهنگی انتظار می رود توجه بیشتری در این موضوع داشته باشند .

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو