گروه : اجتماعی /

شناسه: 1226

10 فروردین 1403 15:56

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان: پروازهای پایدار فرودگاه شهرستان کلاله از ۲۸ مهرماه آغاز می‌شود

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان با تاکید بر پتانسیل بالای منطقه و امکانات مناسب فرودگاه کلاله گفت: پروازهای پایدار فرودگاه شهرستان کلاله از ۲۸ مهرماه آغاز می‌شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزارش تسنیم، به‌نقل از روابط عمومی فرمانداری کلاله، رامین آذری در بازدید از فرودگاه شهرستان کلاله به همراه فرماندار این شهرستان با تاکید بر پتانسیل بالای منطقه و امکانات مناسب این فرودگاه اظهار داشت: فرودگاه کلاله با توجه به باند مناسب و دشت‌های هموار از موقعیت مناسبی برای برقراری پرواز برخوردار است که امیدواریم با برقراری نخستین پرواز مسیر تهران به کلاله و بلعکس در روز 28 مهرماه کار خود را آغاز کند.

وی با اشاره به حضور و استقبال شرکت‌های هواپیمایی افزود: پروازها در حال حاضر با 2 سورتی در روزهای شنبه و چهارشنبه برقرار می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان درباره قیمت بلیط این خط هوایی گفت: این پروازها با قیمت 145 هزار تومان در نظر گرفته شده که هم از طریق اینترنتی و هم مراجعه به شرکت‌های مسافرتی در سراسر کشور قابل دسترسی و خرید است.

آذری پس از بازدید از باند فرودگاه کلاله، برج مراقبت و ترمینال مسافربری اظهار امیدواری کرد تا پروازها از 28 مهر به صورت پایدار برقرار شود.

فرماندار کلاله نیز در این دیدار گفت: به‌لحاظ امکانات و وسعت دید این فرودگاه از موقعیت مناسبی برخوردار است که متاسفانه در گذشته به علت برخی بدعهدی‌ها و تاخیرات با شکست مواجه شد اما این مرحله با توجه به عزم و خواست منطقه و مردم و مسئولان امیدواریم تا مردم شاهد پرواز پایداری باشند.

وی سپس با اشاره به حضور چتربازها در فرودگاه از مدیرکل فرودگاه های استان خواست تا پیرامون برقراری پروازهای تفریحی، آموزشی مانند دوره چتربازی و غیره تمهیدات لازم را داشته باشد.

در استان گلستان 2 فرودگاه در سال‌های اخیر ساخته شده که قدمتی یکی از آنها بیش از 35 سال است.

فرودگاه کلاله را می‌توان گفت یکی از نیازهای منطقه شرق استان گلستان است و به علت مسافت طولانی با مرکز استان گلستان، ضرورت راه‌اندازی دوباره آن بیش از پیش احساس می‌شود.

نتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو