گروه : اجتماعی /

شناسه: 1684

10 فروردین 1403 10:36

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

کسب رتبه اول بخش زیست محیطی گاز گلستان در شاخص های شرکتهای گاز استانی

رئیس واحد ایمنی ، بهداشت و محیط زیست شرکت گاز گلستان  از کسب رتبه اول بخش زیست محیطی گاز گلستان در شاخص های شرکتهای گاز استانی  HSE  برتر سال 94  خبر داد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از روابط عمومی گاز گلستان، مهندس  باقر باقری با اعلام این خبر در این رابطه گفت:واحد HSE شرکت گاز استان گلستان برای اولین بار در سال 87  با انجام فعالیت های زیست محیطی و پیگیری های موثر و مستمر همراه با  ارسال مستندات مربوطه به سازمان حفاظت محیط زیست کشور موفق به دریافت گواهینامه کد ملی زیست محیطی شده است.
وی افزود:درسالهای بعدی نیز با همکاری سازمانهای مرتبط و انجام اقدامات مورد نظر گواهینامه زیست محیطی تمدید شد.
مهندس باقر باقری در ادامه تصریح کرد:با توسعه روز افزون گازرسانی در سطح استان بویژه گازرسانی به شهر ها و روستا های حاشیه جنگل و مناطق کوهستانی و صعب العبور این شرکت با رعایت کلیه  موازین و استاندارد های زیست محیطی در سال 94  نیز عملکرد قابل قبول در این حوزه داشت .
وی افزود:پس از جمع بندی و بررسی مستندات مورد نظر، آنها را به HSE  شرکت ملی گاز ارائه  کردیم که پس ارزیابی دقیق و انطباق با شاخصهای مربوطه خوشبختانه گازگلستان موفق شد رتبه اول بخش زیست محیطی در شاخص های شرکتهای گاز استانی را کسب  کند و برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات شرکت به ثبت برساند.  
رئیس واحد بهداشت ، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز گلستان در پایان  از  عنایات مهندس جمال لیوانی مدیر عامل و همکاری مجموعه کارکنان محترم شرکت که در احراز  این افتخار ارزنده نهایت همکاری  را با این واحد معمول داشتند تشکر  کرد.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو