گروه : اجتماعی /

شناسه: 1757

10 فروردین 1403 18:22

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس پلیس‌راه استان گلستان:  کاهش ۱۸ درجه‌ای دمای هوا در گلستان/جاده‌های استان گلستان لغزنده است

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: براساس پیش بینی هواشناسی، کاهش ۱۸ درجه‌ای دمای هوا در گلستان با بارش شدید باران سبب اختلال در تردد جاده‌ای و لغزندگی جاده های استان گلستان می‌شود.

به گزارش قابوس نامه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی عبدی با اشاره به هشدار اداره کل هواشناسی نسبت به ورود سامانه سرد و بارشی از امروز در سطح استان به رانندگان توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خصوصاً در مناطق کوهستانی خودداری کنند.

وی افزود: اداره کل هواشناسی استان گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، سامانه هوای سرد و بارشی از امروز وارد استان گلستان شده است و هوای استان را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: در این اطلاعیه آمده است که هوای استان گلستان 15 تا 18 درجه سرد و احتمال وقوع یخبندان در مناطق کوهستانی وجود دارد.

عبدی با اشاره به هشدار هواشناسی نسبت به آب‌گرفتگی معابر و احتمال اختلال در تردد جاده‌ای گفت: رانندگان از سفرهای غیرضروری به خصوص در مناطق کوهستانی خودداری کنند.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی گلستان به دلیل در پیش بودن تعطیلات آخرهفته و افزایش حجم عبور و مرور در سطح جاده‌ها از رانندگان خواست: به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی احترام گذاشته و از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.

عبدی تصریح کرد: رانندگان، به خصوص مسافرانی که قصد عبور از مناطق کوهستانی استان را دارند، وسایل گرمازا را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو