گروه : اجتماعی /

شناسه: 1951

06 اردیبهشت 1403 20:59

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرعامل شرکت برق گلستان:  برق همه روستاها و مناطق استان گلستان تا فردا وصل می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان گفت: طوفان شدید سبب قطع برق و خسارت به تاسیسات برقی در برخی مناطق روستائی و کوهستانی استان شده که همه این مشکلات تا فردا رفع شده و برق همه اینن مناطق تا فردا وصل می‌شود.

به گزارش قابوس نامه، به نقل از تسنیم، علی اکبر نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: طوفان شدید ساعاتی پیش در سراسر استان گلستان سبب قطع تیرهای برق در برخی مناطق مختلف و قطعی برق شده که نیروهای امدادرسانی در تلاش برای رفع آن هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان افزود: طوفان امروز چند فیدر و خط برق را قطع کرده و شبکه پایدار شماری از روستاها را قطع کرده است.در برخی روستاهای شهرستان گرگان، کلاله، آزادشهر و غیره شکسته شدن تیرهای برق سبب قطعی برق شده است.

نصیری گفت: در منطقه کوهستانی درازنوی شهرستان کردکوی هم شکسته شدن درختان سبب قطع برق در این منطقه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با اشاره به اینکه آمار دقیق قطع برق روستاها در درست بررسی است، اظهار کرد: همه نیروهای امدادی در حال رفع مشکلات و نصب تیرهای جدید برای برقراری برق هستند و تا فردا برق همه مناطق و روستاهای استان وصل خواهد شد.

باد شدیدی از ساعاتی پیش بیشتر بخش‌های استان گلستان را درنوردید که بیشترین سرعت طوفان از مینودشت با 88 کیلومتر بر ساعت گزارش شده و سرعت طوفان در گنبدکاووس هم 68 کیلومتر بر ساعت بوده است.

این طوفان در علی‌آبادکتول هم 65 کیلومتر بر ساعت و در مراوه تپه 61 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو