گروه : اجتماعی /

شناسه: 1982

07 اردیبهشت 1403 01:35

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

جهت سخنرانی در یادواره شهدای کارمند؛ وزیر کشور به استان گلستان سفر می‎کند

وزیر کشور، برای سخنرانی در یادواره شهدای کارمند استان گلستان، 20 آذر میهمان مردم این استان خواهد بود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما، "عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور به منظور سخنرانی در یادواره شهدای کارمند استان گلستان که در راستای نخستین اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان برگزار می شود، در سفری یک روز میهمان مردم این استان خواهد بود.

"درویشعلی حسن زاده"، دبیر یادواره شهدای کارمند استان گلستان، با بیان اینکه 15 برنامه محوری ذیل اجلاسیه چهار هزار شهید استان تهیه و تدوین شده، اظهار کرد: 5 برنامه در بازه زمانی 20 تا 24 آذرماه برگزار می‌شود که کنگره شهدای کارمند استان یکی از مهم ترین برنامه‌هاست.

وی با بیان این مطلب که یادواره شهدای کارمند استان گلستان در مجتمع پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می‌شود، افزود: این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی گلستان پخش خواهد شد.

"حسن زاده" افزود: یکی از شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان به عنوان شهید شاخص سال معرفی شده است و بناست، زندگی‌نامه و خاطرات این شهید جمع‌آوری شده و در روز برگزاری کنگره از آن رونمایی شود.

لازم به ذکر است، نخستین اجلاسیه ملی 4000 شهید استان گلستان 25 آذر با سخنرانی دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در گرگان برگزار می شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو