گروه : اجتماعی /

شناسه: 2030

31 فروردین 1403 11:18

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سردار سپهر در گرگان:  انقلاب اسلامی امیدی برای مستضعفان جهان است

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی امیدی برای مستضعفان جهان به وجود آورده تا این امت‎ها حکومت اسلامی را در کشورهایشان عرضه کنند و این به برکت خون شهدا است.

به گزارش قابوس نامه، به نقل از تسنیم،سردار سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر صبح امروز در آئین گرامیداشت یادواره 124 شهید کارمند استان گلستان با قدردانی از دست‎اندرکاران برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان اظهار داشت: پس از بعثت پیامبر گرامی اسلام، ما جنگ سخت و نرم علیه اسلام و حکومت نبوی را قرن‎ها در تاریخ شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: مستکبران برای مقابله با اسلام ناب محمدی از هیچ کوششی دریغ نکردند و جهان اسلام را طعمه خود قرار دادند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: پس از 14 قرن از اسلام، مردم وفادار و مسلمان پای امام خود ایستادند و قیام کردند و شهید شدند و جان، مال و آبروی خود را برای امام و اسلام ایثار کردند و امروز آقای جهان و خار چشم مستکبران و صهیونیست دنیا شدند.

سهپر بیان داشت: انقلاب اسلامی امیدی برای مستضعفان جهان به وجود آورده تا این امت‎ها حکومت اسلامی را در کشورهایشان عرضه کنند و این به برکت خون شهدایی است که ما امروز تلاش می‎کنیم یاد و خاطره آنان را زنده کنیم.

وی با بیان اینکه آیا تکلیف و وظیفه ما در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تعریف خاطره و این گرامیداشت‎ها است؟، گفت: بخش اصلی کار همه ما تبیین راه شهدا و تشریح آرمان‎های شهدا و عمل به راه شهدا است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امروز هر فردی با هر تفکری در ایران اسلامی زندگی می‎کند مدیون خون شهدای 38 ساله انقلاب اسلامی است و همه شهدایی که در جهان اسلام در حال مبارزه هستند ما به آنها دین داریم و باید پیام همه آنها را به اقدام و عمل به جهانیان برسانیم.

سپهر اظهار داشت: دستاورد شهدا این بود که نگذاشتند ذره ای از کشور ما مورد اشغال استکبار قرار بگیرد و اراده‎های ما تضعیف شود و امروز شاهد هستیم که قدرت‎های بزرگ استکباری قدرت اسلام و مسلمانان را درک کردند.

وی تصریح کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هر زمان بر علیه امت مسلمین دست به تهاجماتی زدند پیروز بودند اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا جهان‌خوار، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی به هر کشوری حمله کرد شکست خورد و این به برکت خون شهدا و رزمندگان انقلاب اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: امروز 6 مرکز راهبردی و امنیتی آمریکا اعلام می‎کند که سال 2 هزار و 20 آمریکا از هم فرو خواهد پاشید و آمریکا قدرت نخست جهان نخواهد بود و با بدهی ده‎ها تریلیون دلاری که آمریکا با حمله به کشورهای مسلمان و مظلوم به جا گذاشته، 10 نسل آینده آمریکا بدهکار خواهند بود.

سپهر افزود: شهدا از ما تبعیت از ولی فقیه، مبارزه قدرتمندانه با صهیونیست و استکبار، مبارزه برای پایداری انقلاب اسلامی، رسیدگی به نیازمندان جامعه، ادامه دادن راه شهدا، دفاع از اسلام را می‌خواهند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با تاکید بر استکبارستیزی، تولید اقتصاد درون‌زا در همه ابعاد، به دنبال این است که ما با فساد و دین‌ستیزان و گناه مبارزه کنیم، گفت: یکی از علت‌های سقوط بشر آلوده شدن به گناه، ویژه‌خواری و فساد بوده است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: تبعیت از ولی فقیه، دین‎مداری، دشمن‌شناسی، تولید علم سرشار، اقتدار دفاعی و وحدت همه اقوام و گروه‎ها و مذاهب اسلامی در کشور از جمله دیگر خواسته‎های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

سپهر با بیان اینکه 600 شهید اهل سنت استان گلستان گواه وحدت در جامعه اسلامی است، افزود: گاهی می‎گویند این انقلاب اسلامی برای شیعه کردن اهل سنت است و من از شما می‎پرسم ما در فلسطین از چه کسانی حمایت می‎کنیم همه آنان اهل تسنن هستند و در سوریه شیعیان کمتر از 12 درصد هستند.

وی با بیان اینکه امروز برادران شیعه ما برای دفاع از سوریه، عراق و یمن در حال مبارزه و شهید شدن هستند و این راه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: گاهی دیده می‎شود شخصیت‎های دینی شیعه راهبردهای جهان اسلام را دنبال می‎کنند و به مقدسات جامعه اهل سنت توهین می‎کنند و از منظر ما آنان شیعیان انگلیسی هستند و مقام معظم رهبری هم به این موضوع تاکید دارد.

سپهر گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با شورای سیاستگذاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان از وحدت در استان گلستان و همه افرادی که در این راستا تلاش می‎کنند، قدردانی کردند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری می‎فرمایند، علاج کار کشور بیداری و بصیرت مردم است، افزود: دشمن از این حراس دارد که مردم ما مسلمان باشند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه نسخه مبارزه با مسلمان از نگاه صهیونیست‎ها توزیع مواد مخدر، توزیع شراب و فساد اخلاقی است، گفت: 2 هزار و 500 شبکه ماهواره‎ای در کشور در حال دریافت است و ایمان ما را هدف قرار داده و انس با قرآن، معنویت و اسلام تنها راه عبور از این گذرگاه سخت و پیچیده است.

سپهر با بیان اینکه استفاده از کالای ایرانی و خدمت از تلاش صادقانه و بی‎منت وسیله مبارزه با استکبار است، یادآور شد: اگر 4 هزار شهید استان گلستان وجود دارد این مهم مرهون وجود مساجد استان گلستان است.

وی با اشاره به اینکه دشمن و استکبار درصدد نابودی اسلام است و دست از سر ما بر نمی‎دارد، گفت: ما نیز تا آخر در این مسیر ایستاده‎ایم و دست از سر آن بر نمی‎داریم.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، جمهوری اسلامی را امن‎ترین کشور در جهان دانست و افزود: اگر آمریکا و استکبار می‎دانست با حمله نظامی، ایران اسلامی نابود می‎شود قطعا تاکنون به ما حمله نظامی می‎کرد.

سپهری افزود: اگر امروز مقام معظم رهبری می‎فرماید با حقوق‎های نجومی مبارزه کنیم به خاطر این است که مبارزه با این حقو‎ق‎ها خواسته شهدا است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری و امام(ره) فرمودند که باید اسرائیل از صحنه روزگار حذف شود ، گفت: جریان‎های تکفیری و وهابی توسط صهیونیست‎ها متولد شدند و می‎بینیم که اینها فتوایه‎های ضد قرآن و اسلام می‎دهند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران  تصریح کرد: وحدت سیاسی، ایمانی فرهنگی و قرآنی در بین گلستانی‎ها است و باید آن را تقویت کنیم و اگر این انسجام باشد مطمئن باشید هیچ‌گاه انقلاب ما دچار سقوط نخواهد شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو