گروه : اجتماعی /

شناسه: 2104

13 اردیبهشت 1403 02:37

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده انتظامی گلستان:  ۳۳۰ کیلوگرم موادمخدر در استان گلستان کشف شد

فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ۳۳۰ کیلوگرم موادمخدر، در راستای طرح عملیاتی مبارزه با عناصر توزیع موادمخدر در استان گلستان خبر داد.

به گزارش قابوس نامه، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: طرح عملیاتی مبارزه با عناصر توزیع موادمخدر با بسیج تمام امکانات و نیروهای پلیس مبارزه با موادمخدر در سطح استان به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی افزود: در همین راستا ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان، اواخر هفته گذشته در 3 عملیات موفق به کشف 330 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به توقیف 3 دستگاه خودرو و دستگیری 4 نفر از عوامل توزیع موادمخدر تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

جاویدان با اشاره به انهدام 42 باند مواد مخدر و کشف بیش از 3 تن و 500 کیلوگرم موادمخدر از ابتدای سال جاری اظهار داشت: کشف این میزان موادمخدر در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 153 درصد رشد داشته است.

وی افزود: تعداد دستگیرشدگان حوزه مبارزه با مواد مخدر نیز از ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 26 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: وضعیت اعتیاد در جامعه اعم از توزیع موادمخدر، الگوی مصرف، تعداد معتادان و آسیب‎های ناشی از این پدیده شوم از نگرانی‌های جدی آحاد مردم و از دغدغه‌های اصلی مسئولان نظام است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو