گروه : اجتماعی /

شناسه: 2123

31 فروردین 1403 03:13

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

چرا گاز جایگاه‌های سی ان جی استان گلستان قطع شد؟

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: گاز ۶۳ جایگاه سی ان جی استان گلستان برای جلوگیری و پیشگیری از افت فشار گاز تا اطلاع بعدی قطع شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، صفرعلی جمال‌لیوانی صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره علت قطعی گاز جایگاه‌های سی ان جی در استان اظهار داشت: گاز 63 جایگاه سی ان جی استان گلستان برای جلوگیری و پیشگیری از افت فشار گاز تا اطلاع بعدی قطع شده است.

وی با اشاره به سرمای پیش‌رو از امشب و احتمال افت فشار گاز در استان افزود: اکنون در استان گلستان افت فشار گاز نداریم و قعطی گاز جایگاه‌های سی ان جی هم با همین هدف انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان تصریح کرد: با توجه به برودت هوا و کاهش دما  در سطح کشور و افزایش حجم مصرف گاز، این شرکت به منظور پیشگیری از افت فشار و پایداری جریان گاز بخش خانگی، مبادرت به قطع گاز جایگاه‌های CNG کرده است.

جمال‌لیوانی گفت: اولویت اصلی مصرف مربوط به  بخش خانگی بوده و هدف ما تلاش برای تامین گاز پایدار این بخش است که امیدواریم مشترکان برای تامین سوخت خودروهای خود از بنزین به عنوان سوخت جایگزین استفاده کنند تا پس از عادی شدن شرایط بتوانیم جریان گاز جایگاه‌ها را وصل کنیم.

وی درادامه از مشترکان درخواست کرد که همچنان با مدیریت مصرف و صرفه جویی درمصرف گاز این شرکت را برای پایداری جریان گاز یاری کنند.

ماه گذشته نیز بر اثر برودت هوا و بارش برف گاز جایگاه‌های سی ان جی استان و برخی واحدهای صنعتی قطع شد.

هواشناسی گلستان پیش بینی کرد با بارش دوباره باران و برف در ارتفاعات گلستان دمای هوای استان سردتر می‌شود و این سرما تا پایان هفته در استان گلستان ماندگار است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو