گروه : اجتماعی /

شناسه: 2494

05 اردیبهشت 1403 09:06

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

استاندار گلستان: مسئولان برای حل مشکلات مردم پاسخگو باشند

استاندار گلستان با تاکید بر صداقت مسئولان با مردم گفت: تاکید بنده به تمامی مدیران و مسئولان، پاسخگویی مناسب و تلاش وافر برای حل مشکلات مردم است.

به گزارش قابوس نامه، حسن صادقلو عصر امروز در حاشیه برنامه‎ای که برای پاسخگویی مسئولان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان به درخواست‎های مردم از طریق سامد برگزار شد، اظهار کرد: سامانه سامد بستر ارتباطی بین مردم و دولت است که یکی از بنیان‎گذاری‎های بسیار ارزنده در راستای خدمت‎گذاری به مردم محسوب می‎شود.

وی با اشاره به عملکرد خوب استان در زمینه سامانه سامد افزود: استان گلستان به عنوان برترین استان در عملکرد این سامانه مورد تقدیر نهاد ریاست جمهوری قرار گرفته است.

استاندار گلستان تصریح کرد: در سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان سامانه سامد عملکرد بسیار مناسب و چشمگیری داشته است به همین جهت این موضوع مستمرا توسط استانداری در حال پیگیری است.

صادقلو بیان کرد: مقرر شده تا هر هفته یکی از مدیران کل دستگاه‎های اجرایی برای پاسخگویی مستقیم به مردم، پشت خط تلفن‎های سامد حضور یابند.

وی کاهش رفت‌وآمد و هزینه مردم، تسریع در ارتباط مردم با مسئولان را از جمله فواید این سامانه برشمرد و گفت: پیگیری‎های لازم برای تقویت این سامانه و رفع مشکلات آن در دستور کار قرار دارد.

سیستم سامد «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور، با شماره تلفنی 111 است که آحاد ملت سربلند ایران، در هر جای میهن اسلامی عزیزمان می‎توانند ایده‎ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست‎های خود از دولت را با آن مطرح کنند.

به همین منظور سیستم سامد گلستان امروز با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎ای استان گلستان و کارشناسان بخش‎های مختلف مهارتی پاسخگوی مشکلات مردم در حوزه آموزش‎های فنی‌وحرفه ای بود و شهروندان مستقیماً با ابوالفضل تیرانداز مدیرکل این اداره کل ارتباط تلفنی برقرار کردند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو