گروه : اجتماعی /

شناسه: 2498

31 فروردین 1403 10:50

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رییس پلیس استان گلستان:  رشد 55 درصدی کشف کالای قاچاق در گلستان/ 12 میلیارد و 900 میلیون تومان کالای قاچاق در سالجاری کشف شده است

رییس پلیس گلستان با بیان این مطلب که میزان کشفیات کالای قاچاق در استان گلستان 55 درصد رشد داشته است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون، 12 میلیارد و 900 میلیون تومان کالای قاچاق در استان کشف شده است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از کاسب امین؛ سردار "علی اکبر جاویدان" رییس پلیس استان گلستان در خصوص میزان کشف کالای قاچاق از سوی این نهاد در سال جاری گفت: از ابتدای سالجاری تا به اکنون، 12 میلیارد و 900 میلیون تومان، از انواع کالای قاچاق در سطح استان گلستان کشف و ضبط شده است.

وی در پاسخ به این سوال که عمده کالاهای کشف شده چه چیز هایی هستند، افزود: کالاهای قاچاق کشف شده، انواع موادغذایی، پوشاک، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، لوازم آرایشی و مشروبات الکلی بوده اند.

سردار جاویدان در ادامه در پاسخ به این سوال که سرنوشت کالاهای کشف شده چه شده است، تصریح کرد: بخشی از این مکشوفات، روز گذشته، در مرکز استان امحا شده است.

رییس پلیس استان گلستان در پایان به میزان کشف کالای قاچاق در استان اشاره کرد و گفت: کشفیات امسال درمقایسه با مدت مشابه پارسال حدود 55 درصد بیشتر شده است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو