گروه : اجتماعی /

شناسه: 2578

09 فروردین 1403 21:30

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح:  آمار سربازان فراری ۳۰ درصد کاهش یافت/‌تمایل به خدمت و زندگی در پادگان کم شده است

مدیر کل پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح ‌با اشاره به اجرای برنامه‌های پیشگیرانه گفت: میزان جرائم در نیروهای مسلح در ۵ سال گذشته ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده و سربازان فراری هم در کشور ۳۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، رمضانی صالحی امشب در حاشیه برگزاری همایش یک‌روزه  پیشگیری از وقوع جرم با موضوع عملیاتی کردن راهکارهای قابل اجرا برای کنترل و کاهش جرم فرار از خدمت در نیروهای مسلح اظهار داشت:  در برنامه های چند ساله گذشته تجربه ها واندیشه ها انجام شده و در برنامه‌های پیش رو که وارد فاز جدید شده‌ایم و حالا در مرحله عملیاتی شدن این اندیشه‌ها است.

وی تاکید کرد: در 5 سال گذشته جرائم نیروهای مسلح که بسیار ناچیز است در حال حاضر بسیار کاهش یافته و تقریبا 50درصد کاهش داشته و در استان گلستان این آمار تقریبا 30درصد است.

مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: با وجود کم بودن این جرائم نیروهای مسلح ممتاز هستند و برای کاهش آن هم در درون نیروهای مسلح نهادهائی شکل گرفته است.

صالحی گفت: این نهادها در شکل مجامع استانی وکمیسیون و کارگروه در سطح کلان کشور تشکیل شده و با ضمانت اجرایی این جرائم در حال کاهش است و در بخش سربازان فراری هم میانگین کاهش 30 درصدی را داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود وابستگی فرزندان و تحقیقات بالاتر و شرایط زندگی امروز تمایل به خدمت و زندگی در پادگان کم شده و ما به دنبال آسیب‌شناسی و کنترل و کاهش این آمار هستیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو