گروه : اجتماعی /

شناسه: 2627

10 فروردین 1403 11:18

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

با حضور معاون تولیت آستان قدس رضوی  دفتر آستان قدس رضوی در استان گلستان افتتاح می‌شود

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در استان گلستان گفت: دفتر آستان قدس رضوی در استان گلستان با حضور معاون تولیت آستان قدس رضوی در گرگان افتتاح می‌شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین سید علی طاهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره راه‌اندازی دفتر آستان قدس رضوی در استان اظهار داشت: در راستای حکم مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به محرومان و کمک به آنان، با حضور حجت الاسلام خاکسار قهرودی معاون تولیت آستان قدس رضوی در امور امداد مستضعفین و ائمه جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی دفتر نمایندگی آستان قدس افتتاح می‌شود.

وی افزود: ماموریت، مسئولیت و هدف این دفتر دعوت از مردم و خیران برای کمک به محرومان، اعزام زائر اولی، اعزام زائران محروم، اطعام محرومان و توسعه وقف و نذورات آستان قدس در استان گلستان است.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در استان گلستان تصریح کرد: همه این امور با کمک مردم خواهد بود و سعی ما این است مردم و خیران در این امور مشارکت داشته باشند.

طاهری اظهار کرد: مراسم افتتاح دفتر آستان قدس رضوی در استان گلستان روز دوشنبه هفته آینده ساعت 9:30 صبح در سالن اجتماعات دفتر نظارت شورای نگهبان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از قبل موقوفاتی مربوط به آستان قدس در استان گلستان وجود دارد که مسئولیت آن برعهده اداره املاک رضوی بود که با افتتاح این دفتر این اداره زیر مجموعه این نمایندگی می‌شود و فعالیت‌ها و مسئولیت‌ها به عهده این نمایندگی است.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در استان گلستان تصریح کرد: آستان قدس رضوی در راستای تعمیق فرهنگ رضوی در زندگی فردی و اجتماعی آحاد جامعه و با عنایت به منشور هفتگانه ابلاغی توسط مقام معظم رهبری جهت تحول در ماموریت‌های این آستان برای خدمت به زائران و مجاوران به‌ویژه محرومان و مستضعفان اقدام به راه‌اندازی دفاتر آستان قدس رضوی در استان‌های سراسر کشور کرده است.

طاهری گفت: محور وظایف محوله برای اقدام دفاتر نمایندگی آستان قدس در استان‌ها تاکید بر اقدامات جهادی جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به محرومان و مستضعفان است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو