گروه : اجتماعی /

شناسه: 3182

10 فروردین 1403 01:29

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

کریمی :  گلستان و خراسان شمالی در ایام نوروز بازارچه مشترک صنایع دستی دایر می کنند

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از برپایی بازارچه مشترک صنایع دستی با خراسان شمالی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش قابوس نامه؛ به نقل از گلستان ما ؛ ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با اعلام این خبر افزود: برای نخستین بار در ایام تعطیلات نوروز امسال، بازارچه مشترک صنایع دستی استان های گلستان و خراسان شمالی در سه راهی دشت برپا خواهد شد تا هنرمندان بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند.

کریمی در ادامه افزود: یکی از مشکلات عمده ایی که در روستاها وجود داشته عدم وجود بازار فروش برای تولیدات صنایع دستی بود که با پیگیری های انجام شده در سطح استان این مشکل برطرف شد و در حال حاضر تولید کنندگان صنایع دستی می توانند با بسته بندی محصول خود آنها را به بازارهای فروش برسانند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در پایان ابراز امید واری کرد: با حمایت شهرداری و سازمان‌های مردم نهاد حامی مدد جویان، در آینده ای نزدیک  محلی دایمی برای اشتغال بانوان فراهم شود؛ امری که بدون شک خانواده‌های بسیاری را در کنار یکدیگر حفظ و دریچه‌ای نو در امر اشتغال زایی  در استان باز خواهد کرد.

انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو