گروه : اجتماعی /

شناسه: 3225

01 اردیبهشت 1403 14:14

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز گلستان:  خیران گلستانی بیش از ۸ میلیارد تومان برای مدرسه‌سازی کمک کردند‌

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌‎ساز استان گلستان گفت: خیران گلستانی امسال بیش از ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای مدرسه‌سازی در سطح استان کمک کردند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدحسین کمیلی عصر امروز در حاشیه جشنواره خیرین مدرسه ساز کلاله در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال خیران برای مشارکت در مدرسه‌سازی در مناطق مختلف استان متعهد به هزینه 8 میلیارد و 300 میلیون تومانی شدند.

وی افزود: تاکنون بیش از 7 میلیارد تومان از این تعهد، محقق شده ‌و از آغاز سال 95 تاکنون،  42 مدرسه با مشارکت خیران در حال اجراست.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌‎ساز استان گلستان تصریح کرد: دولت در انجام تعهدش برای پرداخت بخش اعتباری خودش در موضوع مشارکت، از خیران عقب است و به تعهدات خود کامل عمل نکرده است.

وی اظهار داشت: در مدت برگزاری جشنواره‌های خیرین در شهرستان‌های مختلف استان، برای ساخت 15 مدرسه جدید با مشارکت خیرین تعهد ایجاد شده و اگر دولت بتواند سهم خودش را بپردازد، سرعت ساخت و تکمیل مدرسه‌ها بیشتر می‌شود.

کمیلی گفت: باید با کمک خیران جوان و همکاری سازمان دانش آموزی فعالیت خیران را در نقاط مختلف استان گلستان منعکس کرده و با برگزاری برنامه‌های تبلیغی، کمک‌های بیشتری جذب کرد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان گلستان گفت: هدف وزارت آموزش و پرورش و جامعه خیرین کشور، گسترش عدالت آموزشی به همت خیرین مدرسه‌ساز است.

این مراسم که در حیاط مدرسه 4 کلاسه در حال ساخت خیرین برادران نفس‌پور برگزار شده بود، برنامه‌های متنوعی به اجرا درآمد و از نخستین مدیران مدارس هم تجلیل شد.

سپس با حضور شیرزاد معاون فرماندار، دانش آموزان ،مردم ، خیران و روحانیون، نیز امام جمعه بخش پیشکمر کلنگ مدرسه 7 کلاسه ابتدایی آنه محمد قلیچی توسط این خیر به زمین زده شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو